ELİ ÖPÜLESİ SUZAN
MRB niye biz insanlar,mutluluğu yakalayamıyoruz ki!bu soruyo bir çok kez kendime ve çevremdeki dostlarıma olsun,arkadaşlarıma sordum?ama!kimseden bir güzel cevap alamadım
Gercek olan bişey var ki tek bir şey için çabamız MUTLU olma çabası,şöyle 7yıl önce çok mutlu olacağıma inandığım bir evlilik yaptım. bu mutlu olacağım dediğim mukaddes yuvada mutluyum!ama nekadar?ama dünyada bir tatlımı tatlı şekermi şeker canım yavrum oğlum BARANIM var dünyam evliliğimde tek güzel olan benim mutlu olma sebebim....etrafıma bakkıyorum da!
evcilik oyunu oynuyorlar bir çok çift aslında mutluluk oyunu desem daha yerinde olcak,hep maddiyata dayalı evlilikler görüyoruz oysaki!annelerimizin halen mutlu saygıyı yitirmemiş evlilikler var.parasızlık çekmişler sıkıntı çok görmüşler,herşeyi bizler kadar bol lüks görmedikleri halde halen mutluyuz diyebiliyorlar gecen bir ykın dotum arkadaşım hayatında bir bölüm anlatta inannılmaz üzüldüm ve eşini takdir ettim.
evli 3çocukları var.eşiSUZAN RAHMETLE ANIYORUM 2007 de kybetti eşini ve 2004 te beyin kanamasıyla beraberinde gelen felç yatalak etti dünya iyisi Suzanı ve bir gün eşini karşısını alıp hastalığının kötüye gittiğini ve cok zamanın kalmadığını eşine söylerken akıttığı gözyaşlarıyla beraberinde ki,canından çok sevdiği eşine!evlenmesinin çok doğru olacağını anlatmaya başlamış ve eşi inanılmaz bir üzüntüy ve kızgınlıkla hayır cevabını vermiş.ama Suzan vazgecmemeiş düşüncesinde ve ısrarı la evlen diyor .
ve nihayetinde eşi zor da olsa bu teklifi düşünüp biriyle tanışıyor ve eşine söylüyor eş onunla tanışmak istediğini söyleyerek eve alıp geliyor ve Suzaneşine çok güzel bir bayan ama seni taşıyamaz diyerek fikrini söylüyor.ama nafile eşi sevmiş o bayanı ve Suzan ölmeden evleniyorlar.
evini ayırıyor çocukları anneleriyle kalıyor lakin cocukları asla kabul etmiyor budurumu ki kimse kabul edemez eli öpülesi bir kadın SUZAN aradan çok gecmiyor ve Suzanı kaybediyoruz.....aradan 3yıl geciyor.ve çocuklar istemedikleri kadını öyle çok seviyorlar ki 2kız 1erkek işin en kötüsü arkadaşım eşiyle çok huzurlu değil ve o eli öpülesi eşini ilk göz ağrısını onun her sıkıntılı gününde sevgisiyle sabrıyla yaşayan ac kaldığı günlerde bile eşine destek çıkan SUZANNINI çok ama çok özlediğini söylüyor..hiç unutamadığını da!!!!işte hayat diyelim her istediğin ve sevdiklerin hep hayatında kalamıyor umarım zevkle okuyabilacağiniz bir yazı olmuştur saygıyla kalınız .........
YORUMLAR
Mutluluk, çok arzulanan ama bulunamayan kalbin ilacı. Dilerim bulanlardan olursunuz. Yazınızı beğendim. Yaşanmış olay üzerine kurulmuş fikir satırları. Noktadan sonra büyük harf kullanın, daha güzel olur.
Hayatta ve yazım hayatında başarılar dilerim.
Selamlrımla.