- 721 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
bu günün sonunda
bugün ilk defa farklı bir şey yaptım insan...
sana yazarken farklı bir yol izledim ,mesela çoraplarımı hiç çıkarmadım..çokça dinlediğim müziği hiç açmadım önemliyse eğer..yaşıtlarımdan farklı olarak cama yüzümü dayadım gelirken..yakın bir gelecekte ne olacağını hiç düşünmedim..bağırsaklarımdan çıkanın nasıl olduğunu hiç merak etmedim mesela. ya da yediğim elmanın çürük yerlerini ısırdım inatla..
bugün ilk defa farklı ağladım insan..
sana açtığım camı kapadım mesela.yakışıklı olmadığını fark etti mesela bu deli.ya da hiçbir kadını gerçekte etkilemediğimi fark ettim..üstüne basarak yürüdüm inatla nasırlarımın.. çektiğim her mesajın ulaşıp ulaşmadığı beni hiç ilgilendirmedi en azından...elbette çektiğin hiçbir mesajı okumadım bugün..yüzüne kapadım mesajlarının..
bakışın ilk defa sen kokmuyordu insan..
yanıldığımı anladım mesela.yarım ağızla da söylediğin hiçbir söze inanmadım bugün.aramıza doğan güneşe inat elimi kapıya sıkıştırdım..pensenin iç aralığına kafamı sığdırmak istedim mesela.oturduğum koltuğun artık benden rahatsız olduğunu hissettim en afilisinden.
amacım yaşlanmak değildi doğarken insan
sesim sana inat kısılmadı bugün, desem de inanma aslında sesimi duyan olmadı .o gün bugünse evet o gün bu gündü.yarım asır sonra nerede bağırdığımı düşünmedim mesela.amcama selam vermedim..yoldaki kediye tekme atmaya çalıştım..savurduğum tüm kötü sözlerin ağzımdan burnumdan içime girdiğini gördüm...ve sana ait tüm kalıplarımı kırdım ilk defa...
yarın ne olur bilemem...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.