- 1192 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Şiirlerimi Okuyan, Tüm Okurlara Açık Mektup
Sevgili okurlar, (Bu mektupdan sonra ben de Okur olmak istiyorum. ) Okur olmanın yazar olmak kadar önemli, sorumluluk istiyen bir eylemsellik olduğunu düşünüyorum kendi adıma.
En azından bu anlamda bu mektubumu okuyanlara bu sorumluluklarını hatırlatmak istiyorum.
Bir yazılı ürün (iyi ya da kötü) yazan için, Çok ciddiye aldığı, Kendi değerlerine göre çok beğendiği, beğendiği için sizlerle paylaşmıya cesaret ettiği, bir emek ve düşün ürünüdür. Bu nesnel gerçekden yola çıkarak YAZILI ÜRÜN, (Tür olarak her ne ise) az ya da çok hem düşünsel hem de bedensel bir emek harcanarak üretilmiştir değil mi ? Önce emeğe saygımızın gereği eleştirel bir gözle okumalıyız diye düşünüyorum. Sonra da eleştirmeliyiz.
işte tam burada okur iken YAZAR oluyorsunuz. Eleştirdiğiniz yazar ya da yazı artık sizin (Eleştiri de olsa eyleminiz) yargı ve yönlendirmenizle ,yazarlar yad da yazın dünyasında bir yere yerleşecektir ya da alandan çekilecektir.
Bir yazarı yaratmak ya da yok etmek OKUYUCUNUN sorumluluğundadır. Lütfen bir yazıyı okurken ,bu ağır ama önemli sorumluluğumuzu asla unutmıyalım. İlerde parlıyacak bir yıldızın ışığını biz okurlar karartmıyalım.
Tüm OKUR-YAZARLARA saygılarımla.
yolcu9901
YORUMLAR
değerli düşüncelerinize teşekkürler .Okunan her yazı kendi değerinide güzeldir.kutlarım.
YükselAkcum tarafından 11/8/2010 1:15:25 PM zamanında düzenlenmiştir.
yolcu9901
yolcu9901