Charlie Chaplin` e Mektuplar 4
Mucize başlıyor. Hastanedeyiz artık aramıza katılma zamanın geldi Charlie Chaplin. Dün gece saat 3 den beri annen sancılarından uyuyamadı. Sıcak suyun içinde yattı, bir süre geçer gibi oldu fakat geçmedi. Sabaha kadar bekledik ama sonunda hastaneye gelmeye karar verdik. Hemen kontrolden geçirdiler anneni başın daha tam anlamıyla doğum kanalına inmemiş. Hastanede kalmaya karar verdik.
Bizi merak ettiğini biliyoruz bizim seni merak ettiğimiz kadar. Seni üç kere üç boyutlu ultrasonda görebilmek için hastaneye götürdük fakat her seferinde sen hep sırtını döndün bize. Ilkinde heyecanlıydım ve seni görmeyi çok istedim yüzünün neye benzedigini merak ediyordum. Annenin göbeğini sallayarak senin duruş pozisyonunu değiştirmeye çalıştık ama sen inatla yüzünü sakladın bizden. Senin bize şaka yaptığını ve doğuma kadar yüzünü göstermeyeceğini anladım. Sonra ki üç boyutlu ultrason terminine annen yalnız gitti. Çünkü ben eninde sonunda senin elime doğacağını biliyorum.
Mevsim sonbahar doğa canlılığını yitirirken ve uçuşurken Heidelberg sokaklarında sarı yapraklar, evimde yeni bir can yeşeriyor. Yaşamın devam ettiğine tanıklık ediyorum.
Cinseyitinin önemli olmadığını daha önce söylemiştim sana hatta cinsiyetinin belli olmasına rağmen doktora söylememesini tembihlemiştik.
8 ay boyunca seni Charlie Chaplin diyerek sevdim kimi zaman senin kız olacağın doğdu içime kimi zamanda erkek. Cinsiyetinden de öte bir bebeğimin olacağını düşünmek beni mutlu etmeye yetiyordu. 8 ay cinsiyetini bilmeden yaşadık. 9. ayın ortalarında annenin doktor terminine beraber gittik. Doktor gelişiminin normal olup olmadığını kontrol için, kafatasını, kollarını, göbeğini ölçmeye basladı. Sıra bacaklara geldiğinde yüzen iki nesne gördük, doktor bize baktı biz doktora sonra hep beraber dönüp ultrasondaki o görüntüye baktık. Erkektin Charlie Chaplin erkek yaşasın bir oğlum olacak.
Annen sabahtan beri kontrolde az önce yine gitti ne ile karşılaşacağını bilmediği için biraz korkuyor onu incitme çünkü sana en güzel armağanı yani yaşama hakkını verdi. Ömrün boyunca değer vereceğin bir kadın olarak kalmalı hayatında. Çünkü sen onun için çok değerlisin...
Mucize başlıyor hayatın en güzel başlangıç yolundasın bol şanslar küçük Charlie Chaplin.
5kasim2bin10 heidelberg