- 845 Okunma
- 15 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
Yazın için güzeldi demekten başka bir şey söylemeyeceğim. İçeriği şu an gülümsetse de şaka ne tür olursa olsun sonunu düşünerek yapılmalı. Ama bizler insanların zaafları üzerine şaka yapmayı b ir marifet sayıyoruz.
Ben bu tür şakalara şaka diye bakamıyorum inan.
Bir tanıdığımız vardı eşine aşırı düşkün ve bir o kadar da kıskanç. Bu huyunu bilen eşinin iş yerinden arkadaşları, yine birlikte çalıştıkları bir bayandan rica etmişler şu numarayı ara benim ..... ilişkim var onu boşa yoksa.... bir dolu tehdit. arkadaşları telefonun diğer tarafında kendilerince eğlenirken bu taraftaki bayanın halini tahmin et. İşin sonu boşanma davası açmaya kadar gitti ve şaka yapan şahıslar zar zor ikna ettiler boşanmaması için. Yani anlayacağın sözüm ona kendilerince eğlendiklerini sanan enayiler yüzünden bir aile dağılma noktasına gelmişti. Bu olayın bire bir içinde olduğumdan dolayı ne olursa olsun insanın zaafı üzerine yapılan şakalardan nefret ediyorum.
Aman bu söylediklerim yazına gölge düşürmesin. Benim tepkim eşek şakalarına. Yoksa senin aktarımın çok güzel...
Sevgilerimle canım benim...
ne güzel bir öykü
çok tanıdık geldi
ve eskinin insanları ne engün gönüllü
günümüzde böyle bir şakayı kimse kaldırmaz değil mi
bencede eşinizi sürekli konuşturun kimbilir hayata insana dair insanca daha ne anılar vardır
okumaktan keyf alacağımız
teşekkürler Nermin hanım gülümseyerek ve film seyrediyormuş tadı alarak okudum