- 745 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
sadece bu kadar...
emeli’nin tütsünü yakmıştı.evet ılık bir hava vardı ama sen hep üşüyordun..
ve ürkek bir halde durmanın sebebini sormuştum en sonunda sana..bana, hep böyleyim, demiştin.yazık olan ne vardı aramızda sormuştuk bunu sana..bize hiçbir cevap vermemiştin.bunu sana senle sorduğumuzda.yakın bir gelecekten bahsedip yaşından büyük aşklara karışmış bir edayla muhabbete katılmıştın..yoksa bize yine aynı yalanı mı söylüyordun..
eleni bize hiç yalan söylemezdi oysa. biz bunu böylece bilirdik..ben sana yeniyetme bir delikanlı olduğumu söylediğimde yine gülmüştün.hatırla aynen sana ilk sarıldığımdaki acemiliğimdeki gibi gülmüştün..neden güldüğünü sorduğumda yüzünde gülümseme olduğundan haberinin olmadığını söylemiştin bana.işte şimdi daha gerçekçi yalanlara başvuruyorduk ikimiz de.ben artık çok yaşlı değildim sen de eskisi gibi katil değildin...
bana istifa ettiğini söylemiştin ,artık düşlerini öldürmeyecektin hani...demiştin bunu.belki de hobi olarak yapmaya devam ediyorsundur , bilmiyorum..ama hala gazetelerde üçüncü sayfa haberlerinde senin bir düş daha öldürdüğünü yazıyorlar arada da olsa.
biliyor musun ben artık gazete kenarlarıyla kitap figürlerini yemiyorum eskiden olduğu gibi.postmodernizmin en götüyereyakın kesimlerinde oturmuyorum semtimi değiştirdim.geçen haberlerde izlemiştim birçok ünsüz yazar meslek değiştirip kahvelerde barbut masalarının kıçına yerleşeceklermiş.yalan haber de olabilir hani ama ne diyeyim kafam karıştı..
bugün yeni bir şey öğrendim sevgilim sigarayı içine çekmeden içtiğinde üç bin yeni mesaj hakkı tanıyormuş iyilik melekleri operatörüne en kısa zamanda yükleme yapılacağını sana kısa mesajla bildiriyorlar.hani sevinmedim desem yalan olur ama ben sigara içmiyorum ki en kısa zamanda yerime sigaraya başlamalısın öyle içine çekip ciğerlerine de zarar vermiyorsun korkma kıllarının ağardığını görecek kadar yaşayabilirsin.
ve ben keçiboynuzu yemeye başladığım sevgilim doktorum aylık kontrollerimde sık sık söylerdi ..pek umursamazdım ama senin kıllarının ağardığını görecek kadar da yaşamak isterim hani....hadi artık kapat gözlerini ve içine çekmeden bir nefes daha al benim için....
görmeliyim....