Pişman Mıyım?
O değil de;
5-6 ay önce siteye ilk geldiğim zamanlardı. Sayfama yorum yazan biri vardı. Birgün kadınlarla ilgili bir yazısını okudum ve onu o dakika engelledim.
Pişman mıyım?
Hayır.
O değil de;
Yine aynı dönemde eleştiri ile hakaretin sınırlarını çizemeyen biri vardı, onu da o an engelledim.
Pişman mıyım?
Hayır.
O değil de;
Geçen zaman içinde üç kişiyi daha engelledim. Üzülerek. Yazılarını şiirlerini halâ çok severek okurum ve okuyacağım. Sayfaları takibimde. Saygı duyduğum insanlar hepsi de.
O değil de;
Engellemek bana mahsus değil tabi. Beni de engelleyen başkaları var. Komiktir ki bunlar da hep sayfalarını ilgiyle takip ettiğim insanlar. Daha da önemlisi, beni engellemek için doğru ya da yanlış hiçbir nedenleri yok.
İlginç tabii… Ne diyelim, vardır bir bildikleri. Saygı duymak lazım.
O değil de;
sendeki kaşlar bende de olaydı vay/kaşları senden rastığı benden/edalı küçük hanım da ayrılamam ben senden/sendeki saçlar bende de olaydı vay/saçları senden örmesi benden/ela gözlü küçük yarim de ayrılamam ben senden/sendeki gözler bende de olaydı vay/gözleri senden sürmesi benden/edalı küçük hanım da ayrılamam ben senden
O değil de;
İyi bayramlar.
YORUMLAR
Hanımefendi ; engellemek bir hak olarak verilmişse kullanılabilmelidir.Gerekçesini beyan tabii ki bir nezaket işidir.Geçenlerde birisi bir arkadaşımın şiiri yerine, şahsını eleştirmeye başlayınca ben engellemesini önerdim ve engelledi.
O değil de,
Sizi engelliyeni bize bildirin ekipçe ENGELLİYELİM .Bizim mahalleden geçemesin. :))
Tebrik eder saygılar sunarım efendim.
Esma KAHRAMAN
:) Beni engelleyenleri düşündüğümde aklıma sadece tek şey geliyor. Belki bir yazıma, bir şiirime, bir sözüme takıldılar. Kişisel olmasa bile.
Benim, kendi sayfasında kadına yönelik hakaretten oluşan şiirin sahibini engellediğim gibi.
:) Sevgiler Sayın Yazarım, sefalar getirdin.
Esma KAHRAMAN
Esma KAHRAMAN
...baskılar biiizii yıldıramaz...ben bu tembihin ritmini çok seviyorum))..bükemediğin eli öpeceksin bir de))...
Esma KAHRAMAN
Esma KAHRAMAN
DÜMDÜZ
İstanbul'a gelerem
Topkapı'da inerem
Hemşolara soraram
Arar seni bularam
Bulamazsam dellenir
Sokaklarda ağlaram
Baktım ki ses-seda yok
Ölürem ben ölürem..
Vazgeçtim,niye öliim ki
Akşama geri dönerem
Sevgiler Sayın Yazarım
Esma KAHRAMAN
Ya aslinda benim de hic huyum degildir bir insani engellemek ama gecenlerde ben de aynen senin gibi aninda birini engelledim.
Saniyorum ki beni favori listesine almis yayinladigim her siir bildiri olarak kendisine iletiliyor
Adam cikmis diyor ki lütfen bana siir göndermeyiniz.
Sinirden öldüm dedim bu nedemek oluyor ben nicin size siir göndereyim.
Hic isim gücüm kalmadi da size siir gönderecem.
Insan siir yayinlamaya korkacak.Millet üstüne mi cekiyor ne.
O nedenle son günlerde siteden biraz kopuk gibiyim.(siirlerden)
Yani insanlar insani cileden cikarir.
Güzeldi her zamanki gibi.
Yüregine saglik
Sevgilerimle
hicbitmez tarafından 11/6/2010 2:12:46 PM zamanında düzenlenmiştir.
Esma KAHRAMAN
:) Teşekkür ediyorum Sayın Yazarım. Sevgilerimle.
:))
Ben kimseyi engellemem.
Engelleyene de şaşarım.
Keşke kimseyiengellemesen.
Sert ama mert olmuş yazın.
Katılmamakla birlikte saygı duyarım fikrine.
Selamlar.
Esma KAHRAMAN
Esma KAHRAMAN
:) Şarkıdaki gibi, sendeki kaşlar bende de olaydı vay. :))) Sevgiler Sayın Yazarım.