Şeytan,hayranlarını da üzer-üzecek
Şeytan,hayranlarını da üzer-üzecek
Ben aslında kötülüğün kötüler içinde kötü olduğunu,kötülükten korktukça, iyiliğe yanaşacağını düşünerek kötü oldum, kötü olduğunu sanarak.
Bir şeyler bildikçe hakkında duyulmasından korktuğun koz gibi uçlarını gösterdim kötü olma ihtimalimden (sana karşı) kork diye.Ne de çok malzemem olmuştu seni “gerçeklerin acı olduğuna” inandıracak.Aslında bende gizliden vicdanımın bastırılmış ince sızısıyla zevki harmanlayıp haz alırdım belki.
Korkuyor muydu artık???Evet iyice çirkinleşmeliydim ki güzele kıymet versin. Sinsice sokulmalıydım ki anlasın benim saf çocuğum kötülüğün şirin hatta masum tebessümlerin altında gizlenebildiğini.Asık suratlıları kötü,güler yüzlüleri iyi sanmasındı.Aslında baştan feda etmiştim kendimi dünya hayatıyla ebediyen,hep kötü olacaktım in her mind (türkçesi gelmedi valla). Sıraya koyamadım,kafam karışıktı hangisini yapacaktım.Projenin tümünü aldım başı sonu karıştı her fırsatta birini yapayım dedim ama fırsatlar sırasız geldi.Şerbeti baklavaya dökecektim baklavayı şerbete döktüm.
Bu kadarda basit değil yazıya döktüğümün düşünceleri.Yarım kaldı yazı,manayı bu kadar anlatabildim.Bil ki yetmedi bildiğim kelimeler.
Aşıkmışsın
Aşk dediğin ilişkiyi biraz küçümsedim.Uçmaya yeni başlayan bir kuşun yükseklerden baktığı manzaraya ilk hayranlıkları gibiydi.Oysa zamanla alışacak,basitleşecekti manzara.İşte o andan sonra duyduğu hayranlık gerçek olacaktı kanımca.Çünkü uçmanın verdiği heyecanla bakmayacaktı manzaraya artık.Daha gerçek görecekti manzarayı.Umarım yanılıyorum.
Hepsi bi yana herkes tutmuş,tatmış aşkın bir kenarından kendince.Köylü çeşmede bakıştığı ama konuşamadığı,yanaşamadığı hatuna-delikanlıya aşk demiş.Kimisi yeni heyecanların arasında yakın olduğuna aşk demiş.Kimisi de kara gününde dost olana.Sonra bakmışsın evlenmişler ve çoğunun dilinde aynı cümle “ evlilik aşkı öldürüyor”.Hayır gerçek aşkı öldürmez,öldüremez.Karşı cinsi diğerlerinden ayıran duygusal görüye ilk anda aşk demiş ve ara ara sorgulamışız.İnsanlar evlenirler ,çoğu aşkla evlenmiştir kendilerince ama aşk çok azının şahit olduğu bişeydir.Aşk şartmıdır ??,,hayır.Maratonda yüzlerce kişi koşar aşk ise ilk ona girmek gibidir.Hepimiz koşuyoruz-evliyiz ama aşk birkaçımızda.Hayır şikayet değil dediğim,ben bana en iyi dostla evliyim.Aşk da sizin olsun:ben yatağıma-karıma gidiyom :) Bitti.
YORUMLAR
İnsanlar kötülüğü, arzuları kuvvetli olduğundan dolayı değil, vicdanları zayıf olduğundan dolayı yaparlar. mış. Bırakalım da kim neyi nasıl yaşayacaksa yaşasın, bişeyleri onlara kanıtlamak bizim görevimiz mi? Hekes payına düşen cezayı çekecek nasılsa. Şeytanlaşmak kimin haddine? Sevmek herşeyin çözümü sevgili Şeytanç Sevmeyi bilen, seven gözler görür çevresinde, ayna misali. SEVGİMLE...