- 5616 Okunma
- 24 Yorum
- 0 Beğeni
Her insan huzur verir...
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
Seni özlüyorum… Daha açık ve net nasıl söylenir? Ben, bilmiyorum. Elimden de başkası gelmiyor, gelmez. Son noktam bu: Seni özlemek. Seni özlemek ve bunu hiç saklanmadan söylemek. Duydun mu, bilemem. Duymadıysan; kulağını benden çekmişsin demektir. Yapabileceğim hiçbir şey yok. Kulağından tutup, yüreğime yaklaştıramam seni. Elinden tutup, yanıma çekemem. Bedenine sarılıp, engelleyemem uzaklaşmanı.
Birileri gelir, birileri gider. Aşkın, sevmenin kuralı bu.
Gelişin…
Gelişin çok farklıydı. Anlamı çok başkaydı. Farklı ve başka kılan; geliş zamanındı. En olgun zamanıydı, hayatlarımızın. Yaşamı kavradığımız, anlamını çözdüğümüz bir zamandı. Artık çocuk değildik. Erişkin de denemezdi bize. O dönemi bile çoktan geçmiştik yıllar, yıllar önce. Ne istediğimizi biliyorduk, hayattan. Sevgi; şeklini bulmuştu, iç dünyamızda. Bütün bunları konuşmuştuk seninle de. Hatırla; “ Yeni yetmeler gibi kavga etmeyelim “ demiştik, birlikte.
Ama ne var özlediğim biliyor musun? Sevgi ise söz konusu olan; büyümüyormuş insan. Hele de bir kadın. Beklentileri değişmiyormuş sevdiğinden, değer verdiğinden, önemsediğinden. Bir kadın; hep yeni yetme kalıyormuş, kuytularında yüreğinin.
“ Sevgi; dokunmak değildir. Ten değildir. Uzaktan da sevilir. “
Amma yüksekten uçmuşuz, karşılıklı. Helal olsun bize. Tamam, seni çıkartıyorum. Kendi adıma konuşuyorum. Nasıl da uydurmuşum? Hiç onaylamadığım, katılmadığım bir şeyi nasıl söylemişim ki? Sana ayak uydurmak için olabilir mi? Hani olgunum ya! Karizma olayı sanırım. Özür dilerim. Düpedüz yalan söylemişim.
Sevgi; bütün duyularınla yaşamaktır. Dokunmaktır, hissetmektir.
Olmazsa; olmazdır. Olmadı.
Uzaklaşışın…
Gidişin demiyorum. Çünkü senin de adını koyabildiğini sanmıyorum. Gittin mi? Uzaklaştın mı? Hangisine yakınsın, hangisine uzak? Bunların cevapları sende. Söylediğin gün ben de öğreneceğim.
Ha, bana sorarsan…
“ Her insan huzur verir; Kimileri gelince, kimileri gidince. “ desem?
Ne demek istediğimi de sen çözsen?
Görüşünce, görüşmek üzere…
Eser Akpınar
04.11.2010
İzmir.
Not : “ Her insan huzur verir; Kimileri gelince, kimileri gidince. “ sözünün kime ait olduğunu bulamadım.
YORUMLAR
Eser Akpınar
“ Her insan huzur verir; Kimileri gelince, kimileri gidince. “
Özlem
Sitem
Öz eleştiri
ve sevgi
her şey var yazının içeriğinde bir solukta okudum yazar nasıl baglayacak sonunu diye hep bir sonraki satırın merakında
Yalın anlaşılır anlatmak istediğini çok net verebilen bir yazıydı çok begendim
ve yazı hakkettiğini almış
Tebrik ederim sevgili Eser
Emeğine
Yüreğine
Sevdana sağlık
Sevgimle
Eser Akpınar
bu mevsim düşen her yaprak sanki bir can koparıyormuş gibi gelir kainatın bağrından....hüzündür ve zalimdirya ayrılık..
sonbahar da dökülen bütün her bir yaprağın sırrı ilkbahar mevsiminde haykıra haykıra zafere ulaşır oysa...
düşen her bir yaprak yaniden dirilişin ve daha güçlü bir bahara erişmenin müjdecisidir çünkü...
düşen o her bir yaprak o ağacın köklerini güçlendirir ve zaman sonra gürmü gür,güçlümü güçlü dallar boy verip hırçın rüzgarlara inat göklere savrularak vuslata erişir......nice kaasırgalar geçirir ve asırlar devirir üzerinden o koca çınarlar...
giden gitsin yeterki biz daha güçlü olarak kal(k)manın sırrını çözmüş olalım...
güne gelen çalışmayı kutluyorum...sevgi ve duamla...
Eser Akpınar
Eser Akpınar
Teşekkür ediyorum. Sevgilerimle.
Eser Akpınar
Bu mutluluğu bana yaşattığınız için teşekkür ediyorum Can Bey. Saygılarımla.
Eser hanım, güne gelen yazınıza tebrikler.
On gün kadar oldu, İstanbul dışındaydım, nete de pek uğrayamadım.
Yazınızı gecikmeli okudum, hissettiklerinizi açık yüreklilikle anlatımınız çok güzel, güne gelmeyi hak eden bir çalışma.
Tekrar tebrikler, selam ve sevgilerimle.
Eser Akpınar
Eser Akpınar
Eser Akpınar
Sevgilerimle.
canım arkadaşım,eminim bu yazıyı yazarken boğazın da bir yumruk varmış gibi yazmışsındır neden dersen?bana öyle hissettirdiki bu yazı ,şu an bogazımda ham bir armut yemiş gibi oldum.aslında kadın bu yazıyı yazarken yada okurken içi sızlıyorsa belliki ondanda iz bırakmıştır. güne düşen bu duygusal yazınızı kutluyorum sevgilerimi bıraktım sayfanıza saygılar..
Eser Akpınar
Canım bugün kitap kampanyası teslim törenimiz vardı ve siteye giremedim. o yüzden de şimdi okuyorum yazını. Tebrik ediyorum. Sevgilerimle
Eser Akpınar
Teşekkür ediyorum canım. Sevgilerimle.
Seni özlüyorum… Daha açık ve net nasıl söylenir? Ben, bilmiyorum. Elimden de başkası gelmiyor, gelmez. Son noktam bu: Seni özlemek. Seni özlemek ve bunu hiç saklanmadan söylemek.
Sizi kutlarım Eser, söylemek istediklerini eğip bükmeden dobra dobra söylüyorsun. Böyle de olmalı zaten. Umarım yazı muhatabına ulaşır. Sevgimle...
Eser Akpınar
Teşekkür ediyorum Emine. Sevgilerimle.
gitmek ve kalmak
bazen gereklidir olması gereken odur ,gitmek ve gidersin zorunluluktan acısan da
bazen kalmak gönüllü birliktelikten doğan mutluluk veya zorunluluktan ,birine acı verirken diğerine mutluluk
her iki durum şartlar ve gereklilikler
bazende nedensizdir gitmek keyif verici ,yoktur üzülen ve sevinen
karmaşık bir durum yani
sevgimle
Eser Akpınar
Teşekkür ediyorum. Sevgiler, selamlar.
çok hoş yaaaaaaa
her insan huzur verir kimileri gelince kimileri gidince ha!
sevdim bunu...
belleğime kaydettim...
her zaman ki usta ve zarif kalem..
sevgi ile kutluyorum.
Eser Akpınar
Teşekkür ediyorum. Sevgilerimle.
bu sayfada ben her daim değişik derinlikler bulurum.....rastgele değil......emekle.....düşünceyle....yazar saygılar usta ..
Eser Akpınar
"Kαybettim sαпdıklαrın, kurtulduklarındır belki. Unutma, Kimi gittiği yeri mutlu eder, kimi terkettiği yeri.." Oskar Wilde 'ın sözüdür Eser Hanım. Aklınıza takılıp kurcalaması ihtimaline karşı, yardımcı olayım istedim. Saygımla...
asran tarafından 11/5/2010 10:46:46 AM zamanında düzenlenmiştir.
asran
Eser Akpınar
asran
Eser Akpınar
Eser Akpınar
Erkek değişir. Kadın; değişmiş gibi görünür.
Teşekkür ediyorum. Selam ve sevgiyle.
kuytularımızdaki yeni yetme tınılar değil midir bazen sabrı bazen telaşı ruhumuza sararken bizi yakan ya da yıkayan....
çok güzel bir anlatımdı....
tebrikler...
Eser Akpınar
Teşekkür ediyorum Mehtap Hanım. Sevgiler, selamlar.
Mehtap ALTAN
Kime ait ben de bilmiyorum. Hatta ilk kez duydum.
Kim demişse sanki benim için söylemiş. Diyeni de yazanı da kutladım.
Eser Hanım; her yazınız üst düzeyde fakat bu yazınız daha bir üst olmuş.
Kapısı kapalı odacıkları gösteriyor ama içini sadece marak ettiriyorsunuz. Bu kapının ardında şu mu var? O kapının ardında bu mu var? Hem bir iç hesaplaşma hem de dışa vurum.
Herkesin heyatının bir devresinde yaşadığı ya da yaşaması muhtemel haller.
Çok sevdim bu yazıyı.
Bu tarz yazılarım var ama asmaya cesaretim yok.
Serçe kadar ürkeğim. Kaya kadar sabırlı. Ah şu yüksekten uçmalar yada pike yapmalar olmasa.
Onu da sen anla.
Yazıya 10 Numara buraktım. Takdir ve tebrik ettim. Selamlar.
Eser Akpınar
Kıyısından da olsa yaşadığımızın, hissettiğimizin paylaşımının lezzeti de farklı olmuyor mu? Hatta görüşlere yanıt bile farklılaşmıyor mu?
Cesaret demiyelim de " Hazır değilim" diyelim mi sizin için?..:-)
Teşekkür ediyorum Engin Bey. Değer katıyorsunuz, her zaman. Selamlar.
“ Sevgi; dokunmak değildir. Ten değildir. Uzaktan da sevilir. “
Bu sefer sabah okudum.Akşamları erken yatıyorum.pazarlarda yorgun düşüyorum.
Farklı bir sevgi tarifiyle karşılaştım.Ama okumaya da değdi ha.
Selamlar.
Eser Akpınar
nasıl söylesem girişi böyle olmamalıydı.daha farklı olmalıydı karşınızdaki insanı azarlar gibi yazmışsınız.selamlar
Eser Akpınar
Teşekkür ediyorum. Selamlar.