Aslında Biraz Heyecanlıyım
Yazmak benim işim olmasına rağmen, şimdiye kadar defalarca yazmış olmama rağmen, yine de heyecanlı.
Sınırlama olmaksızın istediğim her kategoride yazabilirmişim. Bu benim için sevindirici. Hiçbir konuya bağlı kalmadan özgürce. :) Tam benlik.
Yazılarımda güncel konuları paylaşmakla birlikte, zaman zaman sizlerin de öne çıkarmak istediğiniz konuları ele alabilirim.
Hatta bu konuları başka paylaşım sitelerinde de yayınlayarak sesimizi daha çok kitleye duyurabilirim.
Öne çıkarmak istediklerinizle ilgili önerilere açığım.
Bu arada ben kim miyim?
Yurdum insanıyım. Herkes kadar iyi herkes kadar kötü biriyim. Çevreme karşı sorumlu hissediyorum.
Çünkü, benim onlar üzerinde hakkım olduğu kadar, onların da benim üzerimde hakları olduğunun bilincindeyim.
Tüm canlıları seviyorum ama felsefem, ‘Önce İNSAN’
İnsan gibi insan, birbirini yok etmeye çalışmak yerine birbirine ihtiyacı olduğu bilincine varıp birbirinin yaşam kalitesini yükseltmeye ayırır tüm enerjisini.
Reklamdaki gibi;
Mekânlar insanla güzelleşir.
YORUMLAR
..........................
Herkes kadar iyi herkes kadar kötü biriyim.
......................
Hanımefendi güzel yazılarınızı beğeniyle okumaya devam etmekteyiz.
Yukarıdaki ifadenizin iyi bölümünü şimdiye kadar çok gördük....Kötü bölümü ne zaman olacak ! Yoksa kaçırdım mı ? :))
Tebrik eder saygılar sunarım.
Esma KAHRAMAN
İnsan gibi insan, birbirini yok etmeye çalışmak yerine birbirine ihtiyacı olduğu bilincine varıp birbirinin yaşam kalitesini yükseltmeye ayırır tüm enerjisini.
Reklamdaki gibi;
Mekânlar insanla güzelleşir.
Cok güzel
Onun icin iste ne yazsan okunur insanlik adina herseye deginmek insani önemseyenlere has bir tutum.
Yüregine saglik
Sevgilerimle
Esma KAHRAMAN
Esma KAHRAMAN
Bu güzellik başka bir yazınızın finali olmalıydı.
Bir soluk kadar kısaydı.
Güçlü kalemi kutladım.
Esma KAHRAMAN
Sayın Yazarım,
Kazanmak ve bu kazanımları paylaşmak konusunda,ne kadar istekli ve başarılı olduğunuz inkar edilemez.
Hatta,bu yüzden kıskandığımı da itiraf edebilirim.Her ne kadar zaman zaman yerinizde olmayı istesem de,
taşıdığınız sorumluluk aklıma gelince vazgeçiyor ve dinlemede kalmayı tercih ediyorum.Çok değil,yakın bir
gelecekte emeklerinizin karşılığını alıp,çok daha güzel projelere imza atacağınıza inanıyor,kolaylıklar diliyorum.
Yolunuz açık ve aydınlık olsun.
Teşekkürler Sayın Yazarım.
DÜMDÜZ tarafından 11/5/2010 7:24:31 AM zamanında düzenlenmiştir.