- 1553 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Eskiler...
Herşey o kadar gülünç ki,bu kez canım gitmek bile istemiyor.Öyleyse eğlenceye dahil olmalıyım.Hem ayakkabılarını çıkarıp,yalın ayak koşmadıktan sonra,sahilde olmanın ne anlamı var? Uzaktan izlemek keyif veriyor denizi ama içerisinde varolmak bir başka.. Herkes aşka geliyor,bir anda aranılan insan oluveriyor,hiç aramazken hemde! Kelimeleri anlamlardan çıkarıyorum,anlamları kelimelerden soyuyorum,geriye yekpare bir çığlık kalıyor. Tam ortaya mayın gibi düşüyor hem de,hiç duymayı istemediğim bir acayip çığlık.
Ne tuhaf bir dünya,ne tuhaf insanlar,sesler,suretler..
Eskiler bir kalemde silinirken,peşi sıra,,sıra sıra yeniler deneniyor deneme yanılma fasıllarıyla..
Bir dörtlük güm diye patlıyor,şimşek gibi çakıyor beynimde;
’Tat verse de kandırmıyor ruhları,
Yeni şarap,yeni şiir,,yeni dost,,,
Hatırlatır o güzelim anları,
Eski şarap,eski şiir,,eski dost..’
Ahh diyorum eskiler,canları sağ olasıca eskiler..
Neredeydiniz geç kaldığınızda?
ve neden gittiniz en çok arandığınızda..?
Şimdi oturup sabaha kadar dertlensem,boşa koysam dolmasa,,doluya koysam almasa,,armudun sapı,,üzümün çöpü,,,, derken derken sabahı sabah eylesem,,kederlensem,,üzülsem yeri değil mi?
Ahh eskiler,,eskise de eskimeyenler.. Hep özlenip,,özlendiğini bile bilemeyenler,,yitiktiler,,kayıptılar,,yok oldular,,yoklukta,,sevginin ve umudun yokluğunda yol olup yittiler,,hak mı ettiler şimdi unutulmayı,,tam da şimdi,,zamanı kader mi seçti?
Ahh eskiler,,dönseler,,canımı canlarına katacaktım,,dönmediler..
Böyle olmadı esasında,,olmamalıydı ya da..
Biz öyle istedik,,en güzel hislerimizi bir çırpıda kirlettik..
Biz öyle istedik,,kader dedik,,yenildik..
Payımıza düşeni ne de çabuk bitirdik..
fulya