- 762 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
KIZINI DÖVEMEYEN, DiZiNi DÖVMEYE iZiN ALAMIYOR!!
KIZINI DÖVEMYEN DiZiNi DÖVER!!!! bu tezi Alman devleti cürüttü.Almanyada kanunlarla onaylanan COCUGA KAR$I $iDDET yasak ,bizleri bayagi germeye ba$ladi.$iddete tabiki hayir.Emme bizim gobeller ne durdan, nede susdan anlar olmaya ba$ladilar.Alman cocuklarina baka baka ,onlarda onlarin huyunu vede suyunu kapdi.Artik cocugunuza agzinizi acmaniz bile tehlikeli oldu.Cocuklara el kalkmaz politikasiyla kanun cikarttilar..Ya bizde kücükken bi kamyon dayah yedik anamizdan babamizdan.$imdi onlar bize $iddet olsun diyemi uyguladilar bu yöntemi.Hicde zannetmiyorum ki ,bizlere lafi geciremeyince iki $aplak darbesi gelirdi popoya.Bizim cocuk egitiminde bu $aplak darbelerinin bayagi büyük yeri vardi bir zamanlar.$imdi artik cocugun boy hizasina ineceksin, onunla anladigi gibi acik vede secik konu$acaksin..diyorlar.Bizim cocuklara hangi dilde ve hangi mesafeden hitap edersen et,GiNE AYNI TELDEN CALARLAR.Bu bir hakaret degil yanli$ anla$ilmasinda,Türk milleti olarak kalabalik aile ortaminda cocuk büyütmek cok zor vede yipratici.Siz cocugunuza istediginiz terbiyeyi vermeye cali$irken,Ebeler vede Dedeler hemen el atip, cocuklari kendi himayelerinin altina almaya cali$irlar.Büyük olduklari icin kar$ilarina gecipde ;bunu yapamazsiniz, yada bu böyle olmayacak,bu benim cocugum diyemiyorsunuz.Onlarda bunu bildikleri icin $imartirda $imartirlar.Cocugunuza gücünüz yetmez hale gelirsiniz.Yasak kural tanimazlar,her dediklerini dedeleri yapdigi icin, sizinde öyle davranmanizi isterler.Sizde radari kapayip sadece tek frekansdan yayin yapmaya cali$irsiniz.ister istemez popoya darbe gelir $apirdayarak.
Uyariyorsunuz anlamiyorlar.Ceza veriyorsunuz ,ben kendi adima deyim cezayi veriyorum ve takip etmiyorum.Cocukda i$in rajonunu biliyor ve kendi borusunu öttürmeye cali$iyor.Cocuklari anlamak bazen cok güc oluyor.Caldiklari teli bulamiyorsunuz.ister istemez cati$ma cikiyor ortaya.Dayak cennetden cikma diye bo$a dememi$ler ellam.Gerci bu cümlenin bayagi tarti$ilir bir yani var.$iddet $iddeti dogurur.Ufak defek ok$amalarda $iddet sayilmaz bence.ACI hissini bilmeyen ,tatlinin kiymetini bilemez.
Almanyada ya$ayan Türklerin korkduklari bu dayak meselesi ,son zamanlarda geriyor.Cocugunuza bagirmaniza bile ters bakiyorlar.Onlarin cocuklari mübarek KOYUN KOYUNNN..lafdan anliyorlar.Ceza versen TINIYORLAR.Parkda oynarlarken yanimiza gelip Saat kac? diyorlar.Bizde nicin? deyince;ANNEM 7 DE GEL DEDi..diyorlar.Bizim cocuklarsa salldim cayira, mevlam kayira metoduyla, gec vakitlere kadar eve geleleri olmuyor.Terbiye kücük ya$da ailede ba$liyor.Saglikli anne vede babalarin ellerinde büyüyen cocuklarda ,saglikli gelecekleri yeti$dirmeye aday oluyorlar.
Dün bir$ey duydum bu konuda cok üzüldüm.Türkiyeden Almanyaya ögretmen olarak gecici gelen bir aileyi parcalami$lar.Annenin pisikolojisi iyi degil diye cocuklarini ellerinden almi$lar ve hemen SINIR DI$I etmi$ler.Cocuklarin nerde olduklarini bilende yokmu$.Cok üzücü bir durum.Anne ve baba olarak cocugunuzada artik gücünüz yetmez hale geldik.Erkek cocuklari hep hür vede özgür yeti$mi$dir bizim toplumumuzda.Ya KIZLAR!!! onlarda öylemi?Duyar gibiyim HAYIR dediginizi.Bencede HAYIR!!!..Kiziniz kapiyi cekip gidecek.nerde sabah orda ak$am gezecek,istedigi vakitde eve gelecek,Ve SiZ ONA KARI$AMIYACAKSINIZ!!!Bu nasil i$ yav anlam veremiyorum.Özgürlükde bir yere kadar.Kendi kizlari 13 -14 ya$larinda her$eyi tatmaya ba$liyorlar.Olanlarda bizim kizlara oluyor.Helgalara,Olgalara bakip ,,BENDE ÖZGÜRÜM HAZIR KART !!!deyiveriyorlar.Eeee bu özgür lafini duyan Türk anasi nasil bir yol tutsunda ,helgalarin izinden gitmesin sevgili kizi?.Anlatsanda anlamaya niyeti yokdur,kafaya koymu$dur yapacak.Kimseyi takmaz hale gelincede ister istemez $APLAK sahneye Astsolist edasiyla cikiyor.Konu kom$u ,zaten pusuya yatmi$ sizi dinliyor.Ecicik sesler yükselince hemen POLiS aranir.Kapiya kamp kurar polis emmiler.Cocugu hemen esirgeme kurumuna,aileyide terapiye götürürler.Ve cok acidirki cocugunuzu size göstermezler.Allahim sen bizleri ve vatanimin cocuklarini koru ,bu düzenin acimasizligindan.Akliba$inda olmayan cocuklari alip anaya babaya hasret birakip,koruyucu ailelerin yanina veriyorlar.Artik o cocugu UNUTUN.Gelecegin bir numarali TÜRK dü$mani olur cikar.Cünkü olgalarin elinde Alaman gibi yeti$dirilen Ay$eler,Fatmalar,Hasanlar,Aliler kendilerini bu hale getiren anasina babasina dü$man olurlar istemiyerekde olsa.
COCUKLARIMIZA SAHiP CIKMANIN YOLU ILIMLI VEDE ANLAYI$LI OLMAKDAN GECiYOR..ne mutlu bunu yapa bilene vede yapana..insani ZIVANADAN CIKARTMASALAR AHHH!!!!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.