Kadınca İtiraflar
O değil de;
Okuduğum bir haberde, ‘Kadınca itiraflar‘ yer almıştı.
Bu habere göre;
- Hayır ’ demeyi severiz.
- Gerçek olmasa bile güzel olduğumuzu duymak genelde çok hoşumuza gider.
- ’Kolay kadın‘ imajı vermemek için çok istesek bile en az üç kere, ‘hayır‘ deriz. Ancak gerçekten sabırlı olanlar istediğini alır.
- Bir ortama girdiğimizde tüm kadınları süzüp hepsinden kalça, bel, bacak, yüz ve kıyafet güzelliğini kendimizle kıyaslarız.
- Ağlamak silahımızdır.
- İsteklerimiz reddedilirse bazen bunun için ağlamayı silah olarak kullanırız.
- Terk edildiğimizde veya reddedildiğimizde üzüntümüzü gidermek için sığınacak bir omuz ararız. Bu da genellikle eski sevgilimizdir.
- ‘Çok sarhoştum, bir şey hatırlamıyorum, aslında seni arkadaş, olarak görüyorum‘ sözlerini mutlaka kullanmışızdır. Amacımız karşımızdakinin gururunu kırmamaktır. Tabi bununla demek istediğimiz, ‘kırılma ama seni beğenmiyorum veya senden hoşlanmıyorum‘
- Unuttuk deriz.
- Aslında herşeyi hatırlar ama sadece sorunlardan kaçmak için unutma yoluna gideriz.
- Gururumuz incindiğinde bunu düzeltecek ve her aradığımızda yanımıza gelecek bir erkek mutlaka vardır.
- Hepimiz bize zarar vereceğini bildiğimiz halde serseri bir erkeğe tutulup hayatımızı karartır, bizi gerçekten seven kişinin omzunda onun için ağlarız.
- En heyecanlı filmlerde bile o kendisini filme kaptırmışken biz neden elimizi tutmadığını düşünmekten filmi kaçırırız.
- Daima rejim yaparız ama bunu sadece kilo verebildiğimiz zaman duyururuz.
- Sabahları eşimiz uyanmadan, saç, baş ve diğer gerekli hazırlıkları yapmış oluruz.
O değil de;
Bu habere göre erkeklerin bizi anlamasının imkan ve ihtimali yok. Düşündüm de bu haberde yazılanların hemen hemen hepsi doğru. Bizler gerçekten de anlaşılmaz yaratıklarmışız. Sonra kalkıp erkeklere kızıyoruz, ’ Neden beni anlamıyorsun ’ diye
Erkekler bizi bazen anlamaya çalışıyor ama bazen de çok karışık olduğumuz için anlamaya çalışma zahmetine hiç girmiyor. Sanırım o tip erkekler daha gerçekci.
O değil de;
Şimdi erkeklerin durumuna gerçekten üzüldüm. Size kolay gelsin beyler...
O değil de;
:) İyi bayramlar.
YORUMLAR
Esma KAHRAMAN
:) Sevgilerimle... İyi geceler.
Kadin isterse bilmece gibi olur kimse anlayamaz ve cözemez.
Ama eski sevgilinin omuzunda yeni bir sevgili adina gözyasi dökmek dert yanmak bizim milletimize terstir.
O erkek bunu kaldiramaz asla eger ki özünü yitirmemis bir erkekse.
Yüregine saglik yine cok yönden bakilir bu yazina.
Sevgilerimle
Esma KAHRAMAN
:)))) Bence yine sabırlı davranıyorlar. Kadını tam çözemeseler de hala umutları var ve biçoğu bu karmaşanyı kadının bir özelliği olarak sineye çekmiş halde.
:))) İşleri çok zor.
Sevgiler Sayın Yazarım.
Esma KAHRAMAN
Esma KAHRAMAN
"Kadınca İtiraflar"
İyi de,bu özellikler olmasaydı tadı-tuzu olmazdı ki..
Bu yaşıma kadar başını omuzuma yaslayıp ağlayan hiç olmadı ama keşke olsaydı da,
bırak kimin için ağlarsa ağlasın..
Sabaha kadar ona eşlik eder,hatta o sussa bile ertesi gün öğlene kadar ağlardım.
Kırmızı olsun,elli kuruş fazla olsun...
Teşekkürler,Sayın Yazarım.
Esma KAHRAMAN
Bu harikaydı.
Güçlü kadın erkeğin omzunda asla ağlamaz.
Ağlasa da tuvalette ağlar,
Soğan doğrarken ağlar,
Gözüne sık sık toz kaçabilir
Erkeğin omzunda ağlarsa ne olur?
:) İnan hiiç fikrim yok...
Sevgiler Sayın Yazarım.:)
Kağıtlar dağıtıldıktan sonra el açıp tüm kağıtları göstere göstere de oynasa kadın, mutlaka arkasından başka bi kare as saklıyor aslında. Kadından korkmayanı Allah taş eder derim hep...:)))Korkanlarda nikah masasından kalkmış oluyorlar zaten. Sahi tehlikeliyiz sanırım ciddi ciddi. :))) Hoş ama, vahşi olmamak şartıyla... Güzel çalışmaydı Esma'cım... Set arkası görüntülere bakmak gibiydi. Tebrik ediyorum...
asran tarafından 11/3/2010 11:53:15 PM zamanında düzenlenmiştir.
Esma KAHRAMAN
''Hiç bir şey saklamadan hayatımı apaçık önüne serdim
Bu yüzden çözemiyorsun beni.''
bi kaç gündür tagore adında hintli bir yazar okumaktayım.hintli olunca tabi olarak felsefesi de kaçınılmaz oluyor.şu iki satırcık sanırım aslında bütün soruların cevabı...bu sefer çok ciddiyim)))))
Esma KAHRAMAN
bir aile dostu sürekli şunu derdi ve ben hep sorgulardım küçükken ne demek istiyor diye
-yahu kadınların bir görünen yüzü var bir de görünmeyen yüzü
iyi bayramlar
*)