Dile Geldi Dili Mecruh
hayrettin taylan
…:Güvenini yiyen güvelerin arasında değildim.Öz benimi yiyemedi güveler. Güzel günlerin düşüne soyunuyor geleceğimiz. İçim ile içlenişimin kavında sevgim yanıyor. Yaşamın yaşanılası ve asi sularında bilmediklerimizin iç yüzü yansıyor. Ay ile ay yüzün arasında benzer beyazlar kendi bilinmeyen karalarını sıralıyor.
…:Kader ile konuşuyoruz: …:
…:Sen ahdini, sen bahtını, sen sevgini, sen ömrünü defterime yazdın bir kere. Son kereler olmasın aşkınızda, bir kere sevdiyseniz , ben sizin sayfanızı yırtamam. Sayfanızı yırtmak isteyen yırtmaçlı güzeller, aşk çifti sürmeyen yabani öküzler olabilir. Güvenmenin memesinden süt içmeli içinizdeki çocuk.
…:İstemenin özü sevda toprağının sevilerine kadar inmeli. İçinizdeki tutkunun ateşi özel bir yanardağ oluşturmalı, güvenmediğiniz dağları eritip, kavuşmanın buzullarını eritip sizi sulara, aşklara, güzelliğin gölgesine atmalı.
…:Keder Dile geliyor: …:
Yaran ile yarinin haritasında hüzünlerin kentiyim. Ben isteyişin soy ağacına baktım. Şifrelenmiş ve efsunlanmış bu sevda da hüzünler de olacak elbet;ama gün yüzünüzle, gönül yüzünüzün istekleri arasın hep zelal dünya var. Ben sizin ederiniz değilim. Bu sevgi akışına benim bendim dayanamaz. …:Ben eski yara ile eski aşklar da gün yüzünüze gelcem, anlık masalların cadısı olup kaf dağlarının uluyan kurdu olacam. Ki siz insansınız, veli, nebi, değilsiniz. Hatalar insanın en büyük dağıdır;çünkü gerçekleri, pişmanlığı ova yapıp verimli bir gelecek eker.
…:Aşk Dile Geldi: …:
…:Gönlüne seferberlik yaptığın ceylanın kalbindeki simyayı saklıyorum sana. Mavi tonların tonlarca aktığı bu gizil isteyişin
salında salına salına geleceğim yürek sularınıza. Büyük aşklar gibi önce imkansızlıklarınızın Salı olacağım. Önce ,öncelerinizi sileceğim ön yargı viranelerinizden. Önce kendinizin aşkı olun, önce kendinizi sevin onu sevmek için. Önce kendiniz hazır olun, hesapsız olsun. İçinde çıkar olan bir aşkı “ben “ bitirir. …:Günümüzde aşk ile para ikiz gibi aynı ruhta geziyorken , önceliğinizin resmini çekin. Fotojenik bir karede misiniz? Anlık masallarla bir ömür içinizdeki çocuğu susturamazsınız, doyuramazsınız. İçinizdekilerin aynasında taratın ütüsüz, kırışık, başka amaçlara taranan istemlerinizi. Önce kendiniz olun , önce kendinizi sevin ki aşk olayım, aşka kalayım. Modernizmle beraber aşkın gizil küresi seks olmuşken siz sevda fenerinizi nerde yakacaksınız?
…: Sizin denizinizin feneri hangi aşk tepesinde olacak ona karar verin. Ki sizin istemlerinizin haritasında seviler ,iyiler, ortak paydalar tarifsiz, tanımsız ;ancak yaşanırlar dolmuş bunu gördüm. Sizi seviyor aşk, siz de sevin aşkınızı.
…:Gelecek Dile Geldi: …:
Umutlarınız kangren olmasın, ümitlerinizin kanı dursun. Çok istemenin çoğulluğundan çıkmalısınız.Çok istemek ile çoktan istemek aynı şey değil.Sevileri aşkın beşiğinde sallayın, kurgularınızı yapın güzel günlere. Ruhunuzun derinlerinde ben kokuyorum, geleceğinizin çatırdamayan aynasında güzellikleriniz yansıyor. Şık sevenler olarak geziniyorsunuz sevgi bulvarında.
Bağıl bir kavuşmanın döşeğine düşleriniz nakışlansın. Öncelerinizi tartın gönül terazisinde ,aşk ile mantık ortak tartılsın
…:Garipsi, yetim bir mutluluk ile değil, gerçekten huzur buluyorsanız, gerçekten huzuru yakalayacaksınız koşunuz. Adım atmayın böyleyseniz. Başkalarının başkalaşım yedeği olmayın. Yedek özlemler biriktirmeden, yalnız b ir yüreğin yazılımı olun. Yalnız onun gönlünde online olup onun çevrimiçi tutkusu olun.
…:Döngülerin dününde kalmayın. Dün ile bugün aynı demin suyunda kaynamaz. Gün güne ram, aşk içre aşka ram. Yüreğinizin ramını tutkularla dolduran kumrular olun.
…: “ Ben”ler dile geldi: …:
…:Islanmışlığın nefis tezkiyesinde devriyelerin mistik kısmı dile gelsin. Doyuma ulaşmış bir karakterin idi misiniz? Gerçek ile gerçekleşenin gerdek gecesi misiniz? Ben ile beniniz arasındaki asil,asıl, asal enin beni misiniz? Hangi ben sizi bana ular. Hangi ben sizi soğuk suların balık hafızası yapar karar vermelisiniz.
…:Bitimsiz yol destanınızın mitik kahramanı var. Yazılıyor, yazıyorsunuz bir beni;ancak aşkın binlerce beni var. Bütün benleri yavaş yavaş yaşıyorsunuz. Henüz olaşamadığınız “ben” ler. Ki büyük aşklar bu benleri tümlemediği için büyük kalıp , büyükçe yaşamadan aşk olarak kalmıştır. Siz çok büyük bir aşk olma benini denemeyin.
…:Herkesin aşkı kendine büyük, kendine özel, kendine dünya. Siz kendi aşkınızın büyüğü olun, kendi aşkınızla büyüyün. Aşk , hep büyümektir, başkasızlığı, eskileri eksileri, ekşileri küçültmektir.
…:İşte böyle sev _ ve gili. …:
Bu özlemin ormanı büyürken, yeşil yeşil olurken içimiz
ateş, güvensizlik, ön yargılar, kafa karıştırıcı imler, imalar kurutmasın. Biz kumruluğun kurulu saatiyiz aşka, biz saatin de saatiyiz. Akreple yelkovan arasına sığmıyor özlemimiz, istediklerimiz. Biz aşk bildi aşk ve hayat.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.