- 1816 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ÖLÜ DOĞMUŞ MEKTUP
zaman kötü ,zaman boş hayaller mezarı....
ellerimde kurumuş düşüncelerimden arda kalan eski bir yar yarası.solgun bakışların ardında ölü bir dünya,ölü bir sevda........................
korkumdan büyükçe yıkımlar yaratıyorum. ellerimle sana gönderiyorum bütün zamansız hayaleri, al ve oku!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! oku dert nedir? sancı nedir? çıglıkların içinde intahar mektupları yazmak nedir?.....
tutkuyla sarılmak varken bu umut dolu yarınlara, tutkusuz bir hicran yartın sen bende,gözlerimin çukurunda kaldı tüm sevdalar.
hayal et sevgili bir gün kıyamet kopacak ve suretin mahşer kapısında aslı kalacak ve bütün insanlık sana ölü şiirler okuyacak,şiir sancılarala örülü şiiir karanlık kabuslarla büyülü,şir çilekeş sevdalarla dolu.....
bu mektup çok uzaklardan yazıldı sevgili sana belki okurken anlayacaksın yıkım nedir? elemlere atılmak nedir? diri diri toprağa gömülmek nedir??????????????????????????????????????????
bu mektup kanla yazıldı sevgili,her akan damla kanda,senin o alçak sölerin düşer acılar denizime o an kudurur içimdeki fırtına.
şimdi gözlerimden binbir tozlu anılar geçer artık zaman eski zamandır artık bu sevda hikaye.
söylesen sevgili sen de benim gibi geceyle inatlaşıyor musun? sen de benim gibi ghecede intahar mektupları yazıyor musun ? sen de benim gibi ötre yanlızlıga boguluyor musun?????????
biliyor musun ay kız bu gün ilk defa başka bir kadını öptüm,başka bir kaının bedenini bedenimde hissettim.
şimdi içimde gerçek bir varlık son buldu...
sevgili seni hayalerimde büyütüyorum şimdi sen öksüz sen yetim bir sevdanın armaganısın......
seni anınca tüm kadınlardan nefret ediyor bu gönül.
sana benzeyen her şeye düşman oldum . ne garip değil mi sevgili, sevdiğine benzeyen her şeyden uzk durmak ver sevdiğine benzeyen her şeye düşman olmak..
ah bir ata bilsem yüreğimdeki bu nefetiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!
bu sevgi ölü doğdu bu yüzden sana ölü mektuplar yazıyorum..................................
sevgili bu mektupta tarih yok bu mektupta zaman da ölü bir zamandır, çünkü senden takvimlere son bir tarih düştüm ......şimdi hoşçakla deme vakti, şimdi sonsuza kadar buradan göçme vakti..... elvade sevgili bu mektup ölü dogmuşturrrrrrrrrr...................
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.