Azrail Çağırmadan Hadi!
Kaçımız hayatın boş,fast food türü saçma sapan bir sahneden ibaret olduğunu düşünüyoruz?Hiç kendinizi bir Afganlı vatandaş olarak hayal ettiniz mi?Şavaşta anne, baba,kardeş,eş yada çocuğunuzu kaybetmeniz bir daha göremeyeceğiniz zamanlar.Koskaca bir dünyada yapayalnız kalış başlangıcını hiç düşündünüz mü?Yada depremin başrol aldığı bir piyeste kendinizinde rol aldığını hayat etiniz mi?Evinizin ,arabanızın yada yaşam kaynaklarının tükendiğini hayal edebiliyor musunuz?Yakınlarınızın yaşayıp yaşamadığının telaşına girmek,yıkım,öfke ve birazda intikam duygularıyla yaşamayı hiç hayal ettiniz mi?Yaşamayı nasıl sürdürürsünüz?
Yakınlarınız yada sevdiklerinizle onlara olan sevginizi yüzlerine söylediniz mi?
Bu gün annenize onu sevdiğini,onsuz bir hiçter ibaret olduğuinu düşünüp boynuna atlayayıp,onun sizin için ne kadar kıymetli olduğunu söylediniz mi?Yoo nasıl olsa anneniz biliyordur yada farkındadır bu sevginin dimi?Ya babanız o dağ gibi heybetli adama sevdiğinizi söylediniz mi?Ona sımsıkı sarıldı.Ve iyi ki yanımdasın senin tecrübelerinden yararlanmak isterzcesine bir telefonla arayarak hal hatrını sordu?O da olamaz.Çnkü koskocaman heybetli adamın bildikleri , yaşadıkları çocuklarından daha azdır dimi?Hadi annemizi- babamızı bırakalım!
Sevgilimize yada eşimize sıcak kalpten bir buket çicekle onun sizler için ne kadar değirli olyduğunu söyledik.Kaderin cilveli şehrinde,hayat caddesinin herhangi bir yerinde tesadüfen tanıştığınız, bugünlere kadar beraber yaşam kıldığıınz bay/ bayan’a şükrettiniz mi? Artık onu tanıyor musunuz? Ne bileyim sevdiklerini , beğendiklerini yada olmaz mı olmazlarını?Ne geregi var bilmenize .İlişkinize ne oldu? nasıl yaşanıyor? Monotonlaştı değil mi?Onu kaybetmemek için hemen aşk dergilerini yada yazılara hücüm edip, istila kuvvetlerini gönderiyorsunuz beyinden.Sizin için "SENİ SEVİYORUM"
demek bile sözcük topluluğu. Bu yüzden anneler günü. babalar günü . sevgiler günü var. Türetim duruyoruz.O gün sanki sevdiklerinizi daha çok seviyoruz.Vazgeçilmezliği artıyor o gün.Birde Hayat günü eklesek.her günün kıymetini kutlasak.Sevdiklerimiz yanımızda "İYİ Kİ VAR "desek olmaz mı?Sizi tutan esrargensiz güç mü bunları yapmamanız için yüreğinizi prangalarmı vurdu yoksa?
Onlarla ilgilenmek bir zaman kaybımı? Başınızı kaşıyacak zamanız bile yoktur sanırım.Çünkü para kazanmalısınız sevdiklerinize bakmak için. O zaman para kazanmaya devam edin.Kazanın ki evinizi elden gitmesin. Arabanızım bakım servisine gidecek.Para lazım her şeye. Bir gün gelecek bomboş evinizden arabınızla tek başına tatile gitmeyi yaşayacaksınız.Ne alakası var.Durduk yere niye böyle söyledim şimdi dimi?Nasılsa o babamız gibi dimdik hayatın rüzgarını üzerine üzerine gideriz.Koskacaman adamız.Sonsuza kadar olduğumuz yaşta kalacağız, hiç yaşlanmayacağız.Etrafımizdaki insanlar hep yanımızda olacak Hiç bırakmaycaklar değil mi?
Haklısınızdır belki.Bu yazıyı okumak bir nevi zaman kaybı ve yakınlarımızla ilgilenmek ’te.Zaten alt tarfı bir kaç siir ve yazıyla özel günleri sevdiklerime söylesem yeter.Nasılsa o günün çok anlamı var.O günün özel bir anlam ifade ediyor.Koskocaman 24 saatte dolan sevgiler günü, anneler günü, babalar günü yada doğum günüdür.Parayla sevgi alabilirmisinz?
O zaman hemen gidip biraz daha satın alın o parayla satılan sevgiden.Çok ihtiyaçınınız olacak.Artık son bir şey yazacağım ve yazımı bitireceğim.Azrail kapınızı çalma başlamadan.Bu günü sevgi günü yada hayat günü olduğunu varsayın..Geç olmadan sevdiğinize sevdiğini söyleyin.Çünkü o, bunları duyacak kadar değerli bir insan.Elinizdeki elması kömüre çevirmeyin.Sevgiyle kalın hoş kalın.
YORUMLAR
ÇOK GÜZEL ÇOK AKICI...VEDE ÇOK DUYGULU BİR YAZIYDI..
SEVGİYİ ANLATILASI İMGELERLE VURGULAYAN GÜÇLÜ KALEMİN DAİMOLSUN AN..
TEBRİKLER!!