- 1988 Okunma
- 31 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
Nadiren öykü, hikaye türü düz yazılara bakardım ama şiirlerinden tanıdığım değerli şair dostun bu ilk dediği denemeyi büyük bir zekle okudum. Konu şairin takdiridir lakin anlatım inanın dünya klasikeri kadar hoştu büyük başarınızdan dolyı tebrik ederim. İnşallah günün birinde harika bir kitap olarak kitaplıklarımızdaki yerini alır sevgi ve selamlarımla esen kalın.
mete75 tarafından 11/4/2010 8:11:34 PM zamanında düzenlenmiştir.
Sevgi Salman
Sevgi Salman
Sevgi Salman
Sevgi Salman
UZUN YAZILAR BENİ SIKAR.ONA RAĞMEN YAZINI BİR SOLUKTA OKUDUM.KUTLARIM.
Sevgi Salman
GÜNE DÜŞÜN YAZIYI VE YAZARINI TEBRİK EDİYOR , SEVGİLERİMİ YOLLUYORUM...
Sevgi Salman
Sevgi Salman
Sevgi Salman
Sevgi Salman
Sevgi Salman
Güne geleceğini tahmin etmiştim.Düşüncelerimde yanılmamamışım.
Tebrikler Sevgi. Sen ayda bir yaz.İşte böyle harika yaz!
Selamlar.
Sevgi Salman
Merhaba arkadaş. harika bir yazı okuttun akıcı bir okadarda ders verici hem üzüldüm hem çok iyi olmuş dedim
yazık o minnacık körpe yavrulara nedense kimse bir iş yaparken bana yapılsa nasıl olur diye düşünülmez kendilerini o madurların yerine koymazlar. Körpecik kızı tuzağa düşürüpte kirletenler kendi bacısını, ve kendi kızını, anasını, o kızın kurbanın yerine bir koysalar nasıl bir kötülük yaptıklrını anlarlardı. Çok iyi etmişler cezasını bulmuş kıssasa kıssas iyi olmuş.
Sevgiler Selamlar...
Sevgi Salman
bu tarz öyküler günlük hayatın çokça içinde her gün gazete sayfalarında gırla gidiyor
saygılar
Sevgi Salman
kutluyorum arkadaşım
güzel kaleme alınmış bir öyküydü
seçkiyi alması isabet olmuş
selam ve sevgilerimle
Sevgi Salman
Sevgi'ciğim uzun zaman sonra tekrar güzel bir yazıyla merhaba dedin.. Güçlü kalemini özlemişiz. Tebrik ediyorum. Öykün hakettiği yerde. Sevgilerimle...
Sevgi Salman
Yazılarıma uzun sayılabilecek kadar bir ara vermiştim. Laf aramızda yazmayı çok özlemişim...Sayfamı ziyaret eden bütün dostlarıma ve "Günün Yazısı" seçilmesine layık gören seçki kuruluna teşekkür ederim...
Farklı bir konuyu ele almak istedim, ilk denememdi.Hatalarım mutlaka vardır...Herkese saygılar, sevgiler...
Cesur, ürkütücü ama kaleminden akanlara güvenen çok sağlam bir yazıydı....
kutladım...
Sevgi Salman
Sevgi Hanım, olay ne kadar çirkin olsa da hayatın gerçekleri bunlar. Adaletin yavaş işlemesi insanları kendi adetlerini kendileri yaratmasına sebep oluyor. Yazı korkutucu olmasına rağmen akıcı olmuş tebrik ederim.
sevgimle...
Sevgi Salman
Etkileyici bir anlatim.
Ama bizim insanimiz hep bunu yapiyor.
Böyle insanlarin tutuklanmasini saglamak lazim.
Onlari öldürmek ile kendilerinin özgürlügünü de yok ediyorlar.
Intikam duygusu cok kötü.
Ama yapma ahlaksizlik insanlik disi olaylar yapma insanlik disi olaylara hedef olma.
Yüreginize saglik
Sevgilerimle
Sevgi Salman
Ayy bir tuhaf oldum.
Bir taraftan iyi olmuş hak etmiş derken, diğer taraftan acaba adalete mi teslim etmek gerekiyor böylelerini dedim. Ama adalet sisteminin yetersiz olduğu yerde insanlar kendi adaletini kendisi sağlıyor. Tıpkı yazında olduğu gibi.
Mükemmel anlatımdı ablacığım.
Sevgim daim...
Sevgi Salman
senden uzun süre ayrılıktan sonra farklı ve cesurca yazılmış bir hikaye okumak güzeldi Sevgi. Tebrik ediyorum canım. Çok etkili bir anlatımdı yine. Özledim yazılarını ve seni . Sevgilerimle canım.
Sevgi Salman
Uzun süreden sonra sizi, alıştığımızdan farklı bir konuyla okudum. Anlatımda başarınız bizi de öykünün içine aldı.
Tebrik ederim.
Sevgi Salman
o kadar güzel yazıyorsunki.....olay anında oradaydım sanki.....altan insan müsveddesini bıçaklarken....bende kimse görmesin diye gözcülük yapıyordum....harikasın sevgi......saygılar
Sevgi Salman
Sevgi Salman
ay Sevgi hanım, bir tuhaf oldıum nedense. ama ne yazıkki gerçek böyle ve her gün nice sayısız faili meçhul cinayetler işleniyor ondan bundan şundan dolayı...
en bariz gerçeklerimizden belki en kötüsü demiyorum, tabiiki en kötüsü bir insanı öldürmek....sebep her ne olursa olsun kesinlikle insan canını katletmeye karşıyım....
kutluyorum soğuk soğuk(:
sevgimle duamla kalın...
Sevgi Salman
Olur mu olur! Neden olmasın!
Tek kelime ile süper! Doğrusu kıskandım (!)da.Bu denli kusursuz nasıl yazdın diye.
Neyse uzun bir aradan sonra bomba gibi döndün.Ve bu yazınla "bombayı" patlattın valla. Hem de ilginç bir tema işleyerek.
Cinsel konuları,ele alan öyküler yazmak lazımmış.Onu da sen yaptın. Helal olsun sana.
Tam puan.Güne gelirse şaşmam.
Günün aydınlık olsun.
selam.
Sevgi Salman
Iyyyy çok korkutucu olmuş sahiden. İyi düşünmüşsünüz, ilk olması hasabiyle belki biraz sıradan bulunabilinir ama yazdıkça daha şahane hikayeler çıkacaktır. Kriminal dosyalara erişim imkanınız varsa bunları okuyun derim, naçizane. Böyle sınırlı kalabilirsiniz. Türkiye'de öyle mükemmel cinayet olayları yaşanmıyor "gözünün üstünde kaşın var" sebebiyle işlenenlerse oldukça saçma duruyor. Bu konuda AB standartları ya da 1. Dünya ülkelerine yetişememiş olmanın huzuru da yok değil içimde. Seri katil hikayesi bile kurgulanabilir belki. Ama evet, konuyla ilgili polis kayıtlarına ulaşmak lazım. Sahi Agatha Christie çok iyi bir yazardı bu konuda. Hiç bir zaman tahmin edemezdik katilin kim olduğunu. Tebrik ve sevgimle...
asran tarafından 11/3/2010 1:46:43 AM zamanında düzenlenmiştir.
Sevgi Salman
asran
Sevgi Salman
Sevgi'ciğim yine güzel bir anlatımla çirkin bir olayı yazmışsın. Zor bir konu. Tebrikler. Sevgilerimle...
Sevgi Salman
Zor bir konu Sevgi Hanım. Bir açıdan bakıyorum; "Altan haklı. Az bile yapmış " diyorum. Başka bir açıdan bakıyorum; " Yanlış yapmış " diyorum.
Hemen her gün bu ve benzeri olaylar yaşanıyor, okuyoruz. İntikam; iç kemiren, ezen bir duygu. Sönen gencecik bir hayatın hesabı verilir mi? Elbette hayır. Adalet uygulayıcı olmak doğru mu? Yine hayır. 3-5 yıl hapis cezası acıyı, öfkeyi dindirir mi? Tabi ki hayır. Sonuç? Bilmiyorum.
Sade anlatımla güzel kurgulanmış bir öyküydü. Kutluyorum kaleminizi. Sevgilerimle.
Sevgi Salman
Sonucu inanın ben de bilmiyorum...
Sevgilerimle...
Uff.Acı ve intikam,hem de ne intikam.
Hızlı gelmeyen adalet,yetersiz cezalar; toplumları kendi cezalarını vermeye sürüklemiş geçmişte hep.
Akıcı bir öyküydü,tebrikler.
Sahi aramızda Altanlar dolaşıyor mu?
Sevgi Salman
Teşekkür ederim.SAYGIYLA..