- 1589 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMSUZ RÜYALAR
Bugün bir sen varsın bir de gelmeyecek yokluğun.Bir seni düşünüyorum bir de kaldırım taşındaki kalplerimizi.Ezip geçecekler diye korkmuyorum.
Ne kadar da hızlı ilerliyor yelkovan.Gün erken mi bitecek yoksa.
Yoo; hayır!Daha gecenin başlamasına çok var.Sessiz uykularım işkence gibi geliyor.Gecenin pislik karanlığında görmek istediğim tek şey senin yüzün.Şimdi seni görüyorum ve sabahı gecemden kovuyorum.Sana içimden bir kaç dize daha okuyorum.Şiirler de yok olmaya başladı.Sanki kovuluyor muyuz ne..
Tenimizi yakacak bir güneş arıyorum,bulamıyorum.Bulutlar kapatmış güneşi.Radyoda en sevdiğim şarkı çıkıyor bugünlerde.Ama hep sonuna yetişiyorum.Bitiremiyorum şarkımızı.
Seni özlüyor gibi oluyorum arada sırada.Özlüyorum,seviyorum diyemiyorum ama seni kaybetmekten de korkmuyor değilim.Belki basit bir alışkanlık,belki gelip geçici duygu..
Bedenim titriyor senin bedenin yanında.Sarılsam sana ısınmak için,kollarına alsan beni..Güneşin günü terk edeşi sadece senin yanında sevindiriyor beni.Sen yanımdasın ve konuşuyorsun ama ben seni duymuyorum.İçimden sana bir kaç cümle kuruyorum.Sen bunu anlamıyorsun.Bu sefer de sen susuyorsun.Gözlerimin dili olsa keşke.Beni sana anlatsa.Senin gözlerin de seni bana.
Aşkı kovmak istesem sen geçiyorsun kalbimin önüne.Kirpiklerim gözlerimi kapayamıyor artık,bir tek seni görüyorum.Seni hissediyorum çürük bedenimde.Ah!Çizgi olsan ellerimde.Yolun avuçlarımda olsun ki seni kolayca bulabileyim.Falcılarla da dost olurum fark etmez birtanem.Yeter ki sen elimde ol...
Birçok korku yutmam gerek seni sevdiğimi söylemek için.Sanırım gitarımı yanlış akorla çalmaya başladım,ritm de kaçırdım.Düzelmeyecek notalardan oluşmuş bir şarkısın sen.Seni sana söylüyorum.Anlatmadan önce dinle.Nasıl olsa dinledikten sonra
hiç konuşamayacaksın.Çünkü seni sevdiğimi anlayacaksın.
Bu geceyi de bitirelim mi artık,ne dersin?Hadi uyu artık.Rüyalar bekliyor bizi.Yorumsuz rüyalar......