KIRMIZI KİTAP
SATIŞIN KÜÇÜK KIRMIZI KİTABI
Okumak çok zevkli bir iş .Okurken anlamak bir o kadar güzel, anladığımızı gerçek hayatta uyarlayıp uygulamak, okumanın meyvesi bence…
Hani baş ucu kitabı derler işte okuyup anladığımız sürece her kitap baş ucu kitabı dır.
Okumaya zaman ayırtıp zevkle okuduğunuz an okyanusta mavi yolculuğa çıkmış gibi hissedersiniz kendinizi.okuyup altını çizdiğim ve bir kitabın özeti sayılacak satırları paylaşmak istedim.’Satışın küçük kırmızı kitabından ‘ özet yazacağım bu hafta:
-İşinize kalbinizle bağlı değilseniz hedefi yakalayamazsınız.
-İnsanlar satılmaktan hoşlanmazlar ama satın almaya bayılırlar.
-İyi bir satış yaparsan,iyi bir komisyon kazanırsın.iyi bir dost kazanırsın,iyi bir gelecek elde edebilirsin.
Seni sever,sana inanır ve güvenirlerse, senden bir şeyler satın alabilirler.
-Bir kereliğine değil sürekli satmak için uğraşmalısın.
-Başkaları için ‘en iyi’ olmak istiyorsanız önce kendiniz için ’en iyi ’olmalısınız.
-‘Fiyat ’satmaz ilişki ve değer satar.
-İlişkilerinizin%75i yeni olmalıdır .bunun için de,davet edildiğiniz her yere gidin .En iyisi nedir diye sorarsanız ,her yere mümkünse önceden hazırlanarak gitmelidir.
-Karar verici olmayan iyi bir satıcı olamaz.
-İnsanlar bir çıkar elde edebileceğini düşündükleri insanlarla görüşmek isterler.
-Yaratıcı ol yaratıcılık, farklılıktır.farklılık satar.
-Alıcının riskini azalt . risk azaltıcı faktörler geliştir satarsın.
-Kendi tecrübelerini anlatmaya kalkarsan bu övünme sayılır .ama,başkalarının söyledikleri iyi şeyler her zaman,satılacak mal için iyi delil oluşturur .Çoğu zaman iyi bir satıcının satmakta zorlandığı bire malı bu deliller satar.
-En iyi satıcı ,sizin en çok memnun ettiğiniz müşterinizdir.
-Antenlerinizi açık tutun. Altıncı duyunuz sezgidir .
-Başkasının işlerine burnunuzu sokmayın.birisi sonunda burnunuzu kıracaktır.
Görümünüzü düzeltin.
Konuşma tarzınızı gözden geçirin.
Rapor yazma alışkanlığı edinin .
Davranışlarınızı kontrol edin.
Sattığınız mal konusunda iyi bilgi sahibi olun .
Hazırlıklı olun.
Yardıma hazır olun.
Esprili olun.
Yaratıcı olun.
Samimi olun.
Kazandığınız saygıyı kaybetmeyin.
Her gün 30 dakikanızı yeni şeyler öğrenmeye ayırın.
Başaracaksınız….
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.