- 3711 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
UMUT VAR İSE ÇARE DEĞİLDİR GİTMEK...!!!
Gitmek...
Arkanda sevdiklerini gözü yaşlı bırakıp gitmek...
Yüreğinde acılarla onlardan kopmak, için yana yana terk-i diyar etmek...!
Bazen istemezsin, ölümdür sana bu gidiş, ama mecbursundur.
En çok da bu koyar insana...! Parçalanan bir yürek, geride kalan anılar...
Bazen bıkarsın her şeyden, ne var ne yok bırakır gidersin, kaçarcasına...
Tek kurtuluşun, tek çıkış yolunun gitmek olduğunu düşünürsün...
Ve gitmek....
Süslü bir intihar ya da içi giyisilerden çok anılarla dolu bir valiz...
"GİDİŞLER ÇARE DEĞİLDİR YÜREĞİNDEKİNİ BİTİREMEDİKÇE...!!!"
Evet öyle...! Sana terk-i diyar ettiren gönüldeki her neyse o bitmediği sürece hayatın her karesinde karşına çıkıyor...
Bir lanet gibi bırakmıyor yakanı, zindan ediyor sana hayatı...!
İşte bu yüzden gidişler çare değildir hiç bir zaman....
"Hayatı sil baştan yaşamak" Peki içindeki illeti söküp atmak, herkesi, her şeyi unutmak...! bu nasıl olacak...?
Yok sayabilecek misin yaşananları? Yapabilecek misin?
Her şeyin içinde bir yerde mutlaka kalacağını bile bile gidebilecek misin? "KADERİMSE ÇEKERİM!" mi diyeceksin..?
Peki hazır mısın şimdi gitmeye? Ama dur şunu bir daha dinle;
"GİDİŞLER ÇARE DEĞİLDİR YÜREĞİNDEKİNİ BİTİREMEDİKÇE...!!!"
Ruhum yoruldu kimseye anlatamadığım gerçek sevgiyi beklemekten dolayı
ÖYLESİNE MASUM,öylesine güzeldi işte bulutların maviliği kaybettiğim denizler gibi
Merak ediyorum aslında bu yalan dünyada benim olmadığım bir ada olabilir miydin
Yorgun sahil lambası gibi yıllarımı tüketirdim zamanın içinde
Uzak denizlerden gelen bir gemi gibi el sallardım sana
ya gelirdin yada sadece bir siren sesi duyardım
ve umursamaz bir bakışla güle güle ne kadar anlamsız...
Hadi varsa ruhların gururu gel içinden her karesiyle bir rüzgar seçelim ve varsa gönlünün içinde umudun..!!
Yaşama isteğin tut aşkın elinden yeniden hayata merhaba diyelim
Bilinmez boşlukların dünyasının ne kadar karamsar olduğunu
Dizlerinin dibinde ağlayan gözyaşlarını sildiğinde sen
Kimse bilemese de benim burada ırmaklarım çoşmuş olacak,Sus gönlüm...
Onun geleceğini görünceye kadar. Acının bala dönüştüğünü farkedinceye kadar.
Onun gönlünün senin gönlüne muhabbet düğümüyle bağlandığını görünceye kadar.
Sus gönlüm...
Sebepler var edilinceye kadar. Bahaneler oluşuncaya,birbirimizin nasibi oluncaya kadar sus.
Sus gönlüm... Bütün bu susmalarına karşılık her şeyin hayırlısının olacağına inanarak sus.
Sus gönlüm... Her susuşun bir cevap olsun.Her susuşun, sabrın olsun.
Her susuşun, duan olsun.İçten yakarışının adı olsun susuşun.
Bekleyişinin, umut edişinin, inancının, sevdiğinin vurgusu olsun susuşun...
Denizin içinde meydana gelen görünmeyen dalgalar gibi yüreğin biliyorum.
Beklemekten başka çare olsaydı,seni durdurmazdım…İnan bana…
Ama yok.Başka çare yok. Unutma ki ilaç bile beklemeden tesir etmez, çiçek bile vakti gelmeden önce açmaz…
Sus gönlüm...
Bu kışın bahara dönünceye kadar. Bu gece gündüz oluncaya kadar.Uzak yollar yakınlaşıncaya kadar. Bu sıkıntının ardından ferahlık gelinceye kadar.
Ve yüzümüz vuslat gözyaşlarıyla ıslanıncaya kadar sus...
Tüm kelimeler senin dünya üzerindeki varlığını bildiğim gün yeni baştan vücut buldular gerçek anlamlarına o zaman kavuştular. İşte bu yüzden "sevgilimsin" işte bu yüzden "seni seviyorum"... İşte bu yüzden ruhumu tüm kötülüklerden koruyan bu aydınlığın diğer adı,aşksın sen aşk !!!
Yazmakla bitmez sevdam.. Anlatsam anlayamazsın !
Nefesimsin,içimsin,yüreğimin sesisin…
Sessizliğimin sesisin… Söylemekle bitmez Sevdam..anlayamazsın !
Yüreğime,kağıda,yollara,her yere ismini yazdım…
Seni Seviyorum’la donattım koca evreni…
Sevdam yazmakla,seni seviyorum demekle bitmez..Anlayamazsın !
Aşkım dedim,biriciğim dedim,CANIM dedim
Seni seviyorum dedim..Seni yazdım gecelerde…
Yollara yazdım ismini..yüreğime kazıdım hasretini
Olmuyor sevgili..olmuyor !
Yazmakla,çizmekle,özlemekle olmuyor !
Bunlarla bitmez sevdam…Bunlarla sınır değil Sevdam..! Göremezsin Anlayamazsın !
Çılgın gecelerde,zifiri karanlıkta bekledim gözlerini Gelmeni bekledim hep kapımda…
Sen yokken çırılçıplağım,üşüyorum,donuyorum sensiz.. Titriyorum..bedenim yalnızlığınla örtüşüyor
Yine de hayalini kuruyorum beraberliğimizin ! İçimi ısıtıyorsun,can veriyorsun,ben oluyorsun ! Anlayamazsın göremezsin…
Üşümekle beklemekle hayal kurmakla Bitmez sevdam..Anlayamazsın !
Korkmadan umudumu yitirmeden bekliyorum seni…
Bir sarılmayı,sıcacık gülüşü,omzunda yatmayı hayal ederek !
Severek hasretle bekliyorum ! Seni Sevdiğimi korkmadan söylüyorum
Ben senin papatyan,sen benim yaşam suyumsun ey sevgili gitme...!!!
Söz verdik birbirimize sözümüzden donmek yook asla ....
Ben Sen’de oldugumdan beri kendimden vazgeçdim sevgili.
Böyle bir duyguyu kolay kolay yakalayamıyor insan. Yakaladığı zamansa sarılmalı , sahip çıkmalı. İşte o duygunun sahibi sensin , o duyguyu bana yaşatan sensin. Ben ne o duygudan ne de senden vazgeçmek istiyorum. Bu yüzden "sensiz olmaz" diyorum.
Sen aşksın. Aşksız yaşanır mı? Öyleyse sensiz de yaşanmaz , yaşanamaz. Ben aşkı seninle tanımladım , sana adadım. Yaşamımı da öyle. Ben seni yaşıyorum seni yaşatıyorum yüreğimde. Sensiz nefes bile alamıyorum...
Senin olmadığın hiçbir yer keyif vermiyor bana.Sevgilim , ben sensizken ölüyorum...
Sensizlik ölüm gibi bir şey. Beni bu hayatta varlığın tutuyor. Nefes almamı, her güne umutla uyanmamı ve her gece huzurla uykuya dalmamı sadece senin varlığın sağlıyor. Sen olmazsan uykular haram, sabahlar günah bana…
Bu dünyada iyiliğe dair ne varsa seninle öğrendim ben. Tüm yalanlardan, tüm ihanetlerden seninle arındım, yeniden doğdum. Senden önce bildiğim her şeyi sildim, yok ettim. Gidersen, sen de beni yok edersin sevgili gitme...…
Mücadelelerle dolu bu hayatta sen benim güç kaynağımsın.Sen olmazsan , ben hiçbir mücadeleden galip çıkamam , her seferinde yenilirim. Sen olmasan , bir kenarda kaybolur giderim , yok olur biterim...
Elini değdirdiğin her şey değerleniyor gözümde. Sen dokunmazsan hiçbir şeyin anlamı olmaz.”Deli” diyecekler bana boşver desinler. Onlar senin ne olduğunu , benim için ne demek olduğunu asla anlayamaz.
”Keşke”siz bir hayat paylaşıyorum seninle. Sen hayatıma girdiğin günden itibaren keşkeler rafa kalktı. Şimdi yeniden keşkeler ile dolu o eski günlere dönmek istemiyorum. Sen olmazsan eğer, yine bin kez keşke diyeceğim biliyorum.
Sen varsan UMUT var. Umudu olmayan insan ölüden farksızdır, değil mi? Umutsuz yaşanmaz, öyle değil mi? Her şeyini tüketse de insan, bir tek umudu kalmalı, değil mi? Öyleyse kal yanımda, gidip de bir ölüye çevirme beni. Umutsuz yarınlara tutsak etme....
İçtiğim su gibisin. Susuz kaç gün dayanabilir, kaç gün hayatta kalabilir ki insan? Gürül gürül akıyorsun içime, çağıl çağıl çağlıyorsun. Can veriyorsun , kan oluyorsun. Beni ayakta tutuyorsun, yaşatıyorsun...
Sevmek, her şeyi göze almaktır. Sevgilinin olduğu ...cehenneme yürüyüp olmadığı cennete girmemektir sevmek. ...
Sevmek, bir olmaktır. Sevmek, sevmeyi hak etmektir.
Sevmek, sevgilisiz geçen gecelerin sabahına varmaktır. Sevgilisiz geçen gecelerde sevgiliyi yaşamaktır. ..
Öyle Bir Tılsımdır Ki Sevgi; Bize, Her Varlığa Sevgi İle Bakma Şuuru Kazandırır..En Umulmadık Şeylerde Bile Bir Güzellik Yakalama Şansı ...
Gerçek Sevgi; Daima Sıcaklığı Kucaklayan Ve Bu Yolda Yürüyen Bütün İnsanlara Adanan
Evrensel Bir Duygudur..
Hadi Ver Ellerini Bana..! Sıcacık Sevgiyle Varolalım..
Hadi Ver Ellerini Bana..! Beraberce Adımladığımız Yollara Sevgimizle Adanalım...
Dayanıklılığın Her Gün Sınandığı, İmtihanların Zorlaştığı Bu Uzun Yolculukta, Karşılaştığımız Her Zorlukla Birlikte Ruhumuzda Değişime Uğrar..Kaybedeceğimizi Yada Kazanacağımızı İster Bilelim İster Bilmeyelim Mücadeleye Devam Etmek Zorunda Hissederiz Kendimizi,Hayatın Hangi Kulvarında Koştuğumuza Aldırmadan..
Hadi Ver Ellerini Bana..! Her Zorluğa Tek Yürek Dayanalım..
Hadi Ver Ellerini Bana..! Kazansakta Kaybetsekte Sevgimizle Hep Mutlu Olalım..
Ne olur GİTME...!!!
öykü gülen güven !!!
YORUMLAR
sayın okuyucularıma çok teşekkür ederim...kaleminin gücüne inananlar için ben hep burda varolucam sevgiyle..saygılarımla
*Ben Seni Sevdikçe Varım..!
Hep ertelenen bir an hiç yaşanmamaya mahkumdur.
Düşlerin bekleyişini yalnızca bir hüsran karşılayacaktır.
Mevsimleri sayarsak ömür baharsız tükenir gider.
Sevdiğinizi bulmak ya da bulduğumuzu sevmek tercihi en zor olan iki seçenektir bu sınavda...
Boşuna akan ırmaklar mı var yüreğimizde sebepsiz mi coşkun bir denizde maviye hasretliğimiz?
Ufukta görünen o ki mutluluk çift kişiliktir aslında.
Karşımızdakinin çabasına ihtiyacı yoktur mutluluğun.
aşkın da sevdiğin kadar büyüktür sevdiğin sürece meydan okur dünyaya.
Hasretle beklenen gelmez hiçbir zaman o hasreti yalnız tüketirsin.
Karşılık bulmuyorsa sevda umut değil kendini hükümdar sanan köleler üretir dönemezsin.
Ama boşa geçmemiştir dolan vakit. Heba olan şiirlerin de değildir.
Türkülerin diliyle yas tuttuğun geceler sırdaşlığını hiç terk etmez.
Kıymetini bilmediğin kır çiçekleri yeniden açar o gül solarken.
Ayrılanlar yıllar geçse de üstünden hep aynı acıyı çeker.
Ama yollar hiç bitmez. Sonuna geldiğin zannettiğin yerler birer duraktır aslında.
Ve sen yolculuğunu gönüllü olarak bitirmişsindir o durakta.
Güneş hep geç kalırmış gibi gelir sen bir havada mevsimlecaktır belki.
Hep bir umutla beklenirken sevda habercisi yüreğini teselli etmek de sana düşer.
Her şeye rağmen ürkütmesin seni bu sevdanın ateşi.
Her yangın önce başladığı yeri yakar.
Sana küçük kendime büyük gelen yüreğimde yıllar geçse de senin adın yazar.
Ve bil ki sevdiğim uslanmaz ruhum yaşadıkça seni sever seni sevdikçe yaşar..*
öykü gülen güven !!!
Akşama sindire sindire okuyacağım.
Ne yazsa güzel yazan kalemlerdem biri.
Selamlar.