- 1189 Okunma
- 12 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
'' Sıradan şeyler anlat bana anne. Dantel örneği gönder, takvim yaprağı ya da göz taşımayan canlılara ait bir fotoğraf…Sıradan şeyler yani, anlam ifade etmeyen, bakınca hüznü hatırlamayacağın…''
Ne kadar imge olsa da mektupta, son cümleler çok daha uzun anlatıyor, tüm hissedilenleri. Anneye özlem denince akla geliyor zaten her şey..Fakat, çok daha içine işletiyor imgeler, hissedilen güzellikleri...
Yazıyı zor tamamladım.. söz konusu anne olunca, bir de sizin duygu yüklü anlatımınız, ister istemez gözlerde hüzün damlaları birikiyor. Özellikle annenize dair yazılarınız çok etkilileyici.
Bu aralar ilham melekleri sanırım kalemize ve yüreğinize taht kurdular. Birbirinden değerli yazılar sağanağı var sayfalarınızda.
Tebrik ederim değerli dost
Aynur Engindeniz
Anneme yazdıklarım...
Anne çok özel...Sanırım annem bile bilemez benim için neler ifade ettiğini...Memleket, gözyaşı, ayrılık, kavuşmak, hüzün, garibanlar, ezilenler, haksızlığa uğrayanlar...Benim yazılarımdaki anneye hitap semboldür o yüzden. Sanırım kendime yaptığım bir kuş yuvası bu "anne" kaçıp kaçıp sığınabileceğim...Dünyanın her türlü kirinden..
Mustafa Sakarya
Bu arada roman çalışmanız beni heyecanlandırdı inanın. Büyüsünü bozmamak için konusunu, ve ne zaman biteceğini sormayacağım. Sadece şunu belirtmek isterim, bir gün bu çalışmanızı kitaplaştırmak isterseniz elimden geleni yaparım sizin için.
Aynur Engindeniz
Bazen öyle anlar vardır ki söylemek istediğini tek bir cümlede özetlemiş olursun.
Sevgi, şefkat ve en çok da özlem. Yazının içine sığanlar.
Dolu dolu bir yazıydı. Anneye duyulan özlem ve ezilmiş hayatlara kısa bir seyahat gibi. (Bakıp da bir türlü görmediğimiz, görmemzlikten geldiğimiz)
Sevgilerimle canım benim...