15 şehit feda ettik vatana
on beş vatan evladı da son yolculuğuna uğurlandı bugün.ağladık,sızladık,elimizden bir şey gelmedi her zaman ki gibi.belki yarın da verceğiz kimbilir.benim burada değinmek istediğim konu şudur.gün geçtikçe yobazlaşmaya,değerlerimizi yitirmeye başlıyoruz.tek yürek olma olgusu ancak canımız yandığı zaman çıkmaya başlıyor.iki gözyaşı döküp tekrar paparazzilerle,kim kiminle çıkmış,kim kimi aldatmış bu tarz haberlerle millet olarak her geçen gün daha da fanatik olmaya başlıyoruz.
burada en büyük görev medyanın.soruyorum size hangi kanal 15 şehidimizin haberini duyduğunda yayını yarıda kesip şehit haberini verdi.cevap hiçbiri.sadece devletin kanalı olan trt.bu mu bizim insanlığımız? bu mudur bizim vicdan hürriyetimiz?
hrant dink cinayetinde 8 saat canlı yayın yapan kanallar onbeş vatan evladı öldüğünde kılını kıpırdatmadı.yazık bize.haketmiyoruz.çanakkalede yatan şehitlerimizin yürekleri sızlıyordur sanırım şu an.düşmanı kanının son damlasına kadar akıtan atalarımızın bize emanet ettiği vatan her geçen gün kemirilmekte,empoze edilmektedir.
tepkinizi ortaya koyun artık.bugün hemen şimdi.bayraklarınızı asın camlarınıza tek yürek olduğumuzu gösterelim.vakit belki yarın çok geç olabilir.bir bakmışsınız işgal kuvvetleri yanı peşinizde .
inananlar yada inanmayanlar,dost yada düşman olanlar,kalbinizin sesini dinleyin.
TAM BAĞIMSIZ TÜRKİYE,TEK YÜREK TÜRKİYE
haydi şimdi
YORUMLAR
mami tepkinde çok haklısın. tıpkı sokağa dökülmeye başlayan binler gibi. ama çok mu eleştirel yaklaşır olduk her şeye acaba. içimiz yandı tabi. peki sen haber programlarına bakmadın mı hiç hangi spiker göz yaşına hakim olabildi ki haberi sunarken. evet onlar, yani kızmamız gereknler belki içimizdeler ama tepkilerimiz sadece basına sınırlı kalmasın.