- 857 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
YOLCULUK
Her gün nefes, nefes yolculuk tükenirken. Şu yaşam modeli gerçek insan iradesinin karmaşası olabilirmi...? Sizce de,yalanı bırakması gerekmez mi insanın önce kendisine.
Bir türlü anlıyamıyorum çok şey kazandım demenin ne kadar yetersiz olduğunu ,düşünememek ne kadar acı aslında. Akıl sahiplerine ne kadar zor bir durum aslında.
Ya kaybedilen şu zamanın bukadarda önemsiz bir duruma getirilmesi.
Her insan zannetmeler le bir hayat doldurduğunun farkına ne zaman varacak (kim mutlu’ki? ).
İnsan kendi iradaesinin sahibi mi..?
Bel ki de bunu biraz düşünmeliyiz kendi dünyamız da buna gerçekten sahipmiyiz .
Gerçek irade nedir hiç düşünüyormuyuz..?
İradeli olmak neyi kontrol etmek , bu nu iyi düşünmek gerekiyor aslında.
İç güdüsel davranışlar la kendilerini değiştirmeden yaşayan diğer mahlukattan farkımız ne dir..?
Aslında sorulabilecek bütün soruların cevabı her insanın kendisinde daima,bakmakla görmek arasında saklı (tüm meziyetler bütün tecelli ler) varlıkla beraber zaten var edilmiş durumda değilmi.?
Göremediğini ,görmek istemediğini ,yok sayan bir akıl,
ilimin bütün değerlerini inkar etmiş olmazmı, ALLAH muhafaza etsin.
Geriye baktığımız da yılların verdiği yorgunluğunu hissetmemek ancak mutlak iradeye teslim olmakla elde edilmezmi.?
Hiç kimse hiç bir şeyi inkaredemez bir durumda iken ,halen inkarın yolunu seçmesi nasıl bir irade sahiliği olabilir..?
Bir çok keşkeler oluşmaz mı sonra insan hayatın da (gerçekler yüze vurulduğu zaman..?)
ALLAH’HIM şu ÜMMET’İ MUHAMMED’İ s.a.v iblisin orduları olmaktan sen koru bizleri doğru yoluna ilet .
Herkes her şeyi biliyor evet ALLAH’HI ve RESULLER’İNİ KİTAPLAR’INI biliyor , kimse inkar edemez istese de.
Peki bu nasıl irade akıl sahipliği oluyor inkarı olmadığı halde inkara çalışmak (yoksa farkedememek mi..?) Bu yalan ne den ki,yalanlar bu günekadar kimi kurtarmış ki.
Varlığını var eden varlık var ettiğini yokedermi sanıyorsun , sonunda ya azap var ,ya mükâfat .
Tercih senin iradeni kontol et gerçek te sahipmisin .?
ALLAH’HIM SEN BİZLERİ AFFET ,SEN BİZLERİ İRADEMİZE SAHİP KIL CC AMİN