Adil Mi Sizce?
Bu gün aşk için, aşk adına yazımı yazacaktım. Hazan mevsimini lügatlerde geçmeyen kelimelerle yazmak hoşuma gidiyor.
Dün 11:20 geçe Taksimde bir bomba eylemi gerçekleşti..Ki Taksim; Beyoğluna bağlı .İstiklal gordonun hemncik arkasında kalır Taksim meydanı.Geçenlerde Tunceli vaka bulan saldırı da üç halepli kardeşin ölümü.Bir ocaktan üç can edebiyete gidişi.Canıl bombaymış.Özellikle 31 Ekim mi? Yoksa tesadüf mü yaşananlar.Bilinmez.29 Ekim (Cumhuriyet Bayramı)akşamı Cumhur Reis’in vermiş olduğu tekli(eşli ) resepsiyonun davetine katılmayan TSK ve Chp’nin isteği bu muydu ? Sözde Chp Lideri Kılıçdaroğlu halkla bayrıma geçireceğini dile getirmişti.
Hafızamızı biraz yorsak.Bundan nerdeyse bir asır öncesine gitsek Kurtuluş savaşı zamanlarına.Dişiyle, tırnağıyla bütünleşen millet ne oldu şimdi? Emperalist devletleri; yoksullukla canla başla direnen ,yenen biz. Kendi canımızı, cananımızı nasıl kıyarız!Prokavasyon mu yaşananlar?Ne yapıldığı belli değil! Ne amaçlandırdığı da belirsiz.
Canlı bomba ölmüş.32 kişi yaralı bu yaralı mevcuttan 15 polis, diğerleri de siviller.Üstelik dün orada da ösym tarafından tekrarlann Kpps eğitim bilimler bölümündeki sınavı proteste ediliyordu. Ayrıca Cumhuriyet gösterileri de vardı.Birde hava güzeldi ve tatil günüydü.Bunu fırsat bilen istanbullular dışardılardı.
Günümüzde polisin halk üzerindeki seviyesi yükselti.Diziler bunu destekliyor.Neredeyse bütün kanallarda bir polisiye dizisi yer almakta.İzlenme rekorları
var, gözde diziler imiş ajansların dediğine göre.
Ergenokonu alabora eden polis.Askeri olan güveni kenid üzerine çekmekte hiç güç harcamadı.Yolda yürüdüğünüz zaman bir çocuğa sorun."Büyünce ne olacaksın bakalım ufaklık?"Çoğu polis diyor kız- erkek farketmeden hepsi bir sözleşme yapmış misali "Ben büyüyünce polis olacağım. kötü adamları hapse atacağım." diyorlar.Patlamadan sonra bütün kanallar neredeyse suçu pkk"ya attı.Günah keçimiz hazır nasıl olsa.Türkiye de herhangi bir saldır yada bombalı bir eylem olsun muhakkak pkk"nın işi diyoruz.Peki nereden belli onun yaptığı?Hangi deliller var elimizde.Yada hangi hukuki sebeplerden yola çıkarar dayatıyoruz onların yaptığına? Artık dağlarda şehit vermiyoruz. Başbuğ genelkurmaydan gidelden beri.Dağa gönderen askerlerin ailesi birez rahat nefes alıyor.Önceleri "ha şimdi telefon çalaçak yada birisi kapının ziline basacak ve bunlar büyük bir ihtimal ile TSK görevlisi olup "oğlunuz filanı bir mayın patlamasında kaybettik." diyecek.Ve ailenin ocağına buz gibi olacak,sönecek ocak.PKK"da Hükümetin barış politakasını pozitif yaklaşıyor.Dağdan kaçan teroristler en yakın güvenlik birimlere teslim olduğunda eğer herhangi bir eyleme karışmamışlarsa serbestler.Hükümet artık huzurlu bir türkiye istiyor.Kürtüyle-türküyle- lazıyla- ermenisiyle- yahudi - hristiyanıyla daha sayamadığım yada bilemdiğim TC yaşayan nefes alan her canla bir bütün olmak istiyor.Ve bu bütünlüğü sağlamak için fedakarlıklar gösteriyor.
Hrant Dink Cinayeti; Agos gazetesinin Ermeni asıllı genel yayın yönetmeni Hrant Dink’in, 19 Ocak 2007 tarihinde, Ogün Samast adlı silahlı saldırgan tarafından öldürülmesi olayı. Önceden pek çok tehdit almış olan Dink, Agos’un Halaskargazi Caddesindeki binasının önünde başının arkasına ateş edilerek öldürüldü. Olay, Türkiye’de derin devlet ve milliyetçilik olgularını gündeme taşıdı. Dink’in cenazesinde on binlerce kişi tarafından cinayete tepki olarak atılan "Hepimiz Hrant’ız, hepimiz Ermeniyiz" sloganı uzun süre tartışıldı. Ve 25 Ekim tarihinde mahkemenin vermiş olduğu kararla zanlı Ogün Samast olayı gerçekleştirdiği zaman 18 yaşından küçük olmas sebepiyle, çocuk mahkemesinde yargılanacak artık.
Ya molitof koktey atılan İstanbul Belediye otobüsündeki yanlış hatırlamıyorsam ismi Sedaydı.Otobüsde diri diri yanan daha 17 yaşında körme bir kız çocuğunun ne günahı vardı.Ne yapmıştı ki bu ölüm şekliyle son nefesini verdi.Otobüse koktey atan çocuklar tasadüf mü bilinmez yine suu işledikleri zaman 18 yaşından küçük olduklarına dair çocuk mahkemsinde yargılanacak.............
ADALET BU MU ŞİMDİ.!!
YORUMLAR
evet malesef yasalarda tam anlamıyla bir kaos yaşanmakta
yasada adaletin işletim sistemini zorda bırakan açıklar var
taş atan yada ekmek çalan çocukla
infaz yapan yani bilerek tasarlayarak adam öldüren "çocuk"
hatta bir kızı bilmem testere ile kaç parçaya bölen caniler
aynı çocuk yasasıyla yargılanıyor yasanın bu kanun maddesi mutlaka değişmeli kanun hükmünde karar nağme hazırlanmalı
eklenmeli adalet işlemeli adalet bakanlığı çalışma yapacağız diyor ama geriye doğru hangi zaman dilimini içerir meçhul
adalet var ama kanun özürlü
gordion
kızın erkek arkadaşı olan kişi hoppa ve şımarık büyümüş ona peşkeş çekmemesi lazımdı ailesinin en büyük suç ailelerin bence.çocuklar büyüdü diye başı boş bıraklıyor. zap edilmiyor. teşekkür ederim sevgiyle kal hoş kal arkadaşım.,