- 572 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
HİLM
Meşhur laftır yumuşak olan yüzün
Kurumaz donunun ağı demişler
Herhangi bir hilmin saflığını karışıklıktan, duruluğunu bulanıklıktan koruyacak önlemleri yoksa o hilimde hayır da yoktur".
HİLM:Öfkesini kontrol edip adalet ve insanın onuru yolunda sevk etmek(Allah için)
Muarızını ezebilecek güce sahip olmayan birinin suçluyu cezasız bırakması ACZ-güçlü olanın affı ŞEFKATtir MERHAMETtir..
Ey inananlar şefkat ve merhametiniz sizi Allahın kanunlarını uygulamakta acz içinde bırakmasın.Yoksa anarşik bir toplum olursunuz..
FUHUŞ:Bir pisliği bir kötülüğü yapmakla kalmayıp insanlara yaymak..Kamuoyu oluşturmak..
İnsanların moralini bozarak iyiliğin yeryüzünden kalktığını pompalamak.
ZANİ:Ahlak ve hukuk dışı ilişki yapan..
FAHİŞE:Kanunsuzluğu alenen yapan kişi..
Otuz yıldır bu ülkede katiller zaniler zalimler tecavüzcüler bölücü teröristler üzerine düşeni yapmakta yazılı görsel basın gaflet ve hıyanet içindeki RAİ ler tarafından fuhşiyatı
yapılarak milleti ümitsizliğe düşürmek dünya batmış benmi düzelteceğim ver kurtul anlayışına sürüklemektedirler...
Türkiye tarihinde hiç olmadığı kadar büyük bir emperyalist kuşatma altındadır..
Türk milletinden ve bekasından sorumlu olan her fert elini taşın altına sokmalı DANE ile KAPCIK ın ayrıldığı bu fırtınada daneler kapcıkların çokluğuna aldanıpta kendilerini zayıf görmemelidir..
يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا كُونُوا قَوَّامِينَ لِلَّهِ شُهَدَاءَ بِالْقِسْطِ ۖ وَلَا يَجْرِمَنَّكُمْ شَنَآنُ قَوْمٍ عَلَىٰ أَلَّا تَعْدِلُوا ۚ اعْدِلُوا هُوَ أَقْرَبُ لِلتَّقْوَىٰ ۖ وَاتَّقُوا اللَّهَ ۚ إِنَّ اللَّهَ خَبِيرٌ بِمَا تَعْمَلُونَ
Ey inananlar, Allah için daima doğru hükmedin, adalete tam uygun tanıklıkta bulunan ve bir kavme olan kininiz, sizi adaletten alıkoymasın. Adalette bulunun ki bu, takvaya daha yakındır ve çekinin Allah’tan. Şüphe yok ki Allah, ne yaparsanız hepsindende haberdardır.
Er yarın HAKK divanında belli olur..
a