- 1076 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
BU MEKTUP SANA BABAM
Sana seni anlatmaya ne kelimelerim yeter ,nede icimdeki hasretin biter.Yillar önce mutlu yuvamizda kendi kabugumuzda ya$iyorduk.Aklimin erdigi kadariyla senden hep korkardim ve seni öcü sanirdim.Belki bu durumun sorumlusu sadece annemdi.Ama onuda $imdi daha iyi anliyorumki,bize ba$ gelemedigi anlarda senin varliginla bizi kendimize getirmeye cali$iyordu.Ozamanlarda kücük oldugum icin bunun farkina varamami$im.Seninle oynamayi,ellerinden tutmayi,kucagina oturup $eker yemeyi,seninle aglamayi, seninle gülmeyi isterdim ama ,birtürlü bunlari ya$ayamadik be babam.Sen hep uzak durdun benden.Eve geli$inle SIKI YÖNETiM ilan edilirdi adeta.Sanki ba$bakan bizim eve kontrole gelmi$ havasi vardi hep evimizde.Senden öyle bir korkardikki,farkina vardiysan senin yaninda oturmaz hep biryerlere saklanirdik.Annemle ikiniz TV bakerken, birazda biz bakalim diye geldigimiz anda, TV kanilini degi$irdin bakmasinlar diye.Neden babam bize bir damlacik mutlulugu cokmu gördün?.Ailecek cay icip, cekirdek citleyip ,TV bakmak cokmu abes bir$eydide ,bizi kendinden hep uzakla$dirdin.O yillarda dogruyu yanli$i bilemedigimiz icin ,normal sanardik senin bu hallerini ve tavirlarini.Takiii büyüyüp ba$ka babalari görüpde seninle kiyaslama yapinca ,anladikki SENi SENLE YA$AMAYA COK AMA COK GEC KALDIK BABAM:((
Evlendigim o günü hatirliyormusun babam?Hani senin gibi kizim yok sildim seni dedigini!!.elini bile öpmeme izin vermemi$din.Ne KINA GECEME geldin,nede DÜGÜNÜMDE SALONA geldin.Öksüz yetimler gibi en mutlu günümde aglaya aglaya gelin oldum babam ,NERDEYDiN!Hicmi beni sevmedin,hicmi deger vermedin.Beni 3gün icinde Almanyaya alip götürdüler ve seni göremeden ,ellerinden son birkez öpemeden koparip aldilar.Tars tamam 4,5 sene seni görememek NEDEMEK? Bilirmisin babam.Bakdigim heryerde seni görmek,tanimadigim insanlarin seslerinde,görüntülerinde seni aramak ne demek? Bilirmisin babam?.Hickiramadan icimde sakladigim o agitlari, yillarca nasil haykirmadan sakladim bilebilirmisin babam?.Sen beni GURBETde öldürdün babam.Annemin karde$lerimin sesleri hayalleri gözlerimde maske gibi takili kaldi.Elin ermez, gözün görmez diyarlarda, dagba$inda kalan kazazede gibi bekledim durdum babam.AMA SEN YOKDUN!!!..
Anne oldum sevinemedim cünkü yanimda siz yokdunuz.Kendi kendime kimsesizler gibi basdim yavurumu bagrima.Hastanede sancilar icinde yatarken kimse beni arayip sormadi.Ne su getirenim oldu,nede bi lokma yemek.Ac yattim ac kalkdim gavur ellerinde.Gözüm camlarda kaldi ama ne gelen vardi nede giden.Benden beter bicare anamsa anca kendi derdine yandi.Firsat bulupda arayinca biz iyiyiz merak etme yavrum dedi sadece.Gecelerde sen hic icin icin agladinmi babam.Enson birakdigim gibi hatirladim sizi yillarca.ilk izine gelince kücük karde$im ho$geldin diye elime geldi ve dedimki BU ADAMDA KiM? karde$imi tanimadim babammmmm.Ayri kaldigimiz 5 yil icinde ufacik cocuk delikanli olmu$du ve ben onu ne gördüm nede sesini duydum.Neden babam neden beni can evimden vurdun.
Bir senedir sesini duyamadim.Telefonu elime aldim numaralara basamadim be babam.Abim varya o abim,beni sizden kopardi.Karde$imle seni bana adeta yasakladi.Söyleyin neydi benim sucummm? ne yapdim ben size..izine geldim yüzümü güldürmediniz.Kavga gürültü zehir zikkim ettiniz o bir ayi bana.Kocama derdimi yanamadim kinar diye.icimdeki kopan firtinalari tekba$ima dindirmeye cali$dim yillardir.Artik dindiremiyorum..yerdemiyim gökdemiyim bilmiyorum..ayagim takiliyor ve dü$üyorum hatiralardan,hayallerden yapdigim yastiklarin üzerine..salya sümük kapaniyorum..neden bu kadar acimasiz ve vicdansiz oldunuz babam..hicmi degerim yokdu gözünüzde..ben size hasret türküleri bestelerken,siz beni hicmi dü$ünmediniz haaa?..bo$unami yillardir sizin icin gözya$i dökdüm..be$kuru$ degerimin olamdigini abim yolaldigi msjlarla bana öyle bir anlattiki,bir yildir unutamiyorum..yanliz kaldigim anlarda sigarami yakiyorum ve abimin cep telefonuma yolladigi o aci msjlari aglayarak okuyorum..tars tamam 1 senedir okuya okuya ezberledim..anlamadigim BENiM SUCUM NEE??? yilalrin kini adeta $amar gibi geldi yüzüme.Savurdu bedenimi ruhumu anlamsizligin diyarina.Dolaniyorum anlamsizligin sokaklarinda..cikmaz yollar cikiyor kar$ima..herseferinde dönüp dola$ip ba$a dönüyorum.. anlayin artik ben ÖLÜYORUM BABAMMM..
Artik her$ey bitti.Sen ve hayalin yok oldu beynimden.Baba kavraminin anlamini unutturdun babam.Sen kendi ellerinle bizi ayriligin tusunami misali yeline verdin.Anlamadik halada neydiki senin derdin.Cokmu geldi sana BABA dememiz,yanina gelip ellerinden öpmemiz.Neden babam nedennnnnnn ..YIKILDI BiZIM MUTLU YUVAMIZ VE AiLEMiZ????
KADER UTANSIN VE BENiM CEKDiGiM ACILAR, iTAL GELiNLERiN CEKDiGi SON CiLE OLSUN!!!! YETER BE KADER YETERRRRRRRRR BU BANA VURDUGUN SON DARBE OLSUN!!!
eger birgün gurbetelde
vatana hasret ölürsem
beni gavur ellerinde koyman
cansiz bedenimi alin
vatanimin karatopraklarina korkusuzca salin
anami babami cagirin
tabutumu almaya gelsinler
alisdira alisdira kiziniz öldü desinler
hayrima ayakkabilarimi elbiselerimi versinler
beni andikca rahmetli desinler
fatihayi okuyup ruhuma hediye eylesinler
kendi elleriyle beni karatopraga versinler
mezarima laleler güller diksinler
özledikce yanima mezara gelsinler
gelirkende bir yudum su getirsinler
basdan ayaga beni kana kana cimdirsinler
hakkin rahmetine doya doya kandirsinlar
hayatda tadina varamadim vatanin
ne aylarca kaldim,nede hayallere daldim
pazarina gidemedim,bir salkim üzüm yiyemedim
sularini icip ohhhhh öldüm diyemedim
anlayin artik ,ben vatanima ömrümü verdim, ama GÜLEMEDiM