- 1515 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Terör ve seslenme...
Bir Malezya gibi bizde olurmuyuz,tartışıyorlar peki siyasetin neresindeyiz biz.Bir yandan giremediğimiz AB’mi yoksa engellemye çalıştığımız terörmü?İki gÜnde on beş şehit verdik.Ve ülkenin yıllık bütçesinde teröre ayrılan para yaklaşıK bir buçuk milyar dolara yakın.Aslan payıda Diyarbakır ve çevrelerine dağılıyor.Nereye bakacağımızı şaşırdık.Terör.Baştan kimlerin yardım ettiğine bakalım.Geriye dönersek Fransada iç çatışmalar çıkmıştı ve bir hayli yara almıştı bunuda yapan Ermenilerdi.Fransada avrupada böyle bir şeyin olmasını engellemek için onlarla anlaşma yaptı.Kendi ülkesini ve diğer avrupa ülkelrini daha yaşanılır göstermek ve tabiki ekonomi.Türkiyede bir iç isyan nasıl çıkartabilirlerdi terör bitti dediğimiz anda yeniden tırmandı.Pkk’ya yardım edilmeye başlandı.Göze batandık onlara göre biz kötü gösterilirsek dünya bize başka bir pencereden bakacaktı.Türkiyede terör var orada yaşanılmaz oradan mal alınmz vs...Bizim burnuna bakamayan gazetecilerimiz ABD’ye nasıl baksın.Terörü yakından yaşayan bir ülke.Son iki kulenin yıkılışı ve devam edecek buna kesinlikle inanıyorum.Bu ülke acılar yaşar ağlar ama yıkılmaz herkez böyle bilsin.Yeter ki sorgulayan insanlarımız azalmasın.Evet şehit veriyoruz suçlu arıyoruz bizi yurt dışlarında temsil eden insanların kapı ardı konuşmalarımı yoksa yeterince saf oluşlarımı.Abdullah Gül o şehit olan askerlerle yemek yemiş.Ne güze şimdi mezarda bak.Sen sınır dışı operasyonu yapma sonra...Altı ay önce seslenmişti Genelkurmay başkanı.Bunların olacağı belliydi.R .Tayyip yurtdışlarında kardeşlik mesajları veriyordu.Vay be ne kardeşlik ee tabi ölenler o bakanların akrabası değil.Yoksullar kaybedşyor.Yok türban yok şeriat siz kendi içinizdekine bakın AKP...
Ne kadar anlatmaya çalışsakta şehitler ölüyor bizim de kafamızı malezya gibi olurmuyuz diye farklı yönlere çekiyorlar.Ölüm insanı uyandırır şimdide öyle oldu.EE nede olsa Aydın Doğan medyası kimi pohpohlamayı biliyor.Azınlkı kesimi düşünen ve onların hırsını kaale alan yok.Biz doğru düşünelim yeter başımızdakileride iyi tanıyalım...Tüm şehitlerin mekanı cennet olsun
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.