- 3981 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
~~İKİ YÜZLÜ~~
~~İKİ YÜZLÜ~~
Kim bilir belki de özdeşleştirilmek kaygısıyla birçok yazarın, uzak durduğu bir konudur; bu tür insanların tasvip edilemez davranışlarını analiz edip yansıtmak. Aslında herkesin hayatında vardır bu tip bayağı insanlar.
Bahsetmeye dahi lüzum görmeyiz çoğu zaman; ta ki canımız yanıncaya dek. Canımız yandığında ise artık çok geçtir.
Yıllar yıllar önce hangi duygusal çöküntünün tesiriyle bu yazıyı kaleme aldım hatırlamıyorum. Yine de yaşadıklarımın vermiş olduğu kararlılık ve hislerimden aldığım cesaret ile yazılmış olduğu muhakkak. Şimdiden teşekkür ediyorum okuyan herkese Görmedikleri ama görmeleri gerekeni göstere bilmek dileğiyle.
Onlar iyi ile kötünün siyah ile beyazın doğru ile yanlışın ne anlama geldiğini herkesten iyi bilenlerdir.
öyle iyi bilirler ki bir yüzünün söylediğine diğeri inanmaz
ama iki yüzü de ağız birliği eder sizi inandırırlar.
Hemen her konudaki sivri fikirleri ve Türkçeyi kullanabilme deki üstün kabiliyetlerini de hesaba katarsak aslında bir zanaatkar olarak bile nitelendire biliriz; çoğu zaman bu insanları; tabi bu zanaatın başına ahlaksızlığı ekleyerek.
-Yanınızda dost olurlar yüzünüze gülerler; oysa daha arkanızı döndüğünüz anda çoktan sizi karalamak için birçok neden bulmuşturlar.
-7.ve en güçlü hisleri menfaat olmuştur. Menfaatin kokusunu her yerden alırlar.
-Önce tükürüp sonra yalamayı alışkanlık haline getirmişlerdir.
Utanma duygusunun yoksunluğundan uzak
-Aslında onlar birer melektir şeytanın izinden giden melekler.
her ne kadar bedenen ademin soyundan gibi görünseler de.
Ruhları iblisin tohumundan fışkırmıştır
-Aynaya bakamazlar çünkü kendilerini gördüklerinde büyük bir iğrentiden başka bir his duyamazlar
-Güzel olana karşı gayet ilgili gibi görünen ama aslında nefretten başka haz almayan yaratıklardır
-En tehlikeli oldukları an onların gerçek yüzünü sizin de gördüğünüzü fark ettikleri andır. Köşe bucak sizden kaçıyor olamadık derece sizden nefret etmek için sebepler üretiyorlardır. Çünkü artık maskeleri düşmüştür. Yenilmiştirler ama son kozlarını oynamak için son bir umut beslemekten de geri durmazlar; çünkü henüz istifade üzerine kurdukları emellerine ulaşamamışlardır.
Ve tedirgindirler. Hesaplarının tutmayacağı endişesiyle daha bir saldırgan olurlar.
Kaçamazsınız.
-İlahi adalete herkesten çok inandığını savunan inançsız ölülerdir kurumuş kan kokusundan tanırsınız onları.
-Sokakta parkta her yerde değildir onlar.
Onlara dikkatli bakın çünkü onlar hep size sizden daha yakındır.
Yazan: Serdar KURT
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.