- 1889 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
29 EKİM (BUGÜN) CUMHURİYETSİZLİK BAYRAMI...
Atam “Türkiye devletinin şekl-i hükümeti Cumhuriyettir “ ve “ Türk milletinin karakterine en uygun idare, Cumhuriyet idaresidir” demiştin ya;
Şimdi ve bugüne kadar yönetenler hep dinamit koydular Cumhuriyetin altına,
Ve hızla İrandaki gibi adına İslam Cumhuriyeti denilen molla yönetimini getirme çabası ve aşamasındalar...
“Cumhuriyet rejimi demek, demokrasi sistemiyle devlet şekli demektir. “ demiştin ya;
Yönetenler kendilerini ve haksız uygulamalarını eleştiren yazarları, aydınları ve tüm ülkesini düşünenleri uydurma gerekçelerle hapiste tutuyor ve tehlikeli gördüklerini de ortadan kaldırıyorlar...
“Cumhuriyet yüksek ahlaki değer ve niteliklere dayanan bir idaredir.Cumhuriyet fazilettir” demiştin ya;
Ahlaki değerleri yüksek olanlar kul köle ve sefalet içinde yaşamlarını sürdürürken,
Yönetenler hem kendilerini , hem de çevrelerini zengin etmekle kalmıyor, bir de senin ülkeye kazandırdığın değerleri özelleştirme adı altında yabancılara peşkeş çekiyor ve har vurup harman savuruyorlar... Faziletli olup kendisine karşı çıkanları ise vatan haini ve ahlaksız ilan ediyorlar...
“Türkiye Cumhuriyeti mesut, muvaffak ve muzaffer olacaktır”...demiştin ya;
Evet bu uğurda bu sırtlanlara ve molla rejimini ülkemde uygulamaya ve ülkeme karanlığı getirmeye kalkışanlara karşı sana verdiğimiz söz gereği bizlere emanet bıraktığın ve sadece esamesi kalan Laik ve Demokratik Cumhuriyeti ülkemize egemen kılmaya ve Türkiye halkını mesut etme yolunda muvaffak ve muzaffer olana kadar üzerimize düşen görevi yapacağımıza söz veriyoruz Atam sana söz...
Sizler bu ülkeyi kanlarınızla suladınız ve emperyalistlerden kurtardınız...
Şimdi bu emperyalistler ekonomik olarak bağımlı kıldığı ülkemizi yavaş yavaş yok ediyor...Bölüyor, parçalıyor ve maalesef istediği gibi yönettiriyor...Biliyoruz ki bizlere düşen görev ülkemizi bu parazitlerden ve hain işbirlikçilerden söküp atmak ve karanlığa mahkum ettirmemektir...
Kazım DOĞAN
28.10.2010
YORUMLAR
SAYIN KAZIM DOĞAN,
HİSLERİNİZİ ANLADIĞIMI SANIYORUM.
ANCAK, ATATÜRK İLKE VE İNKİLAPLARINA VE ATATÜRKÜN ''EN BÜYÜK ESERİM'' DEDİĞİ CUMHURİYETE SAHİP ÇIKMA YOLUNUN, ÇALIŞMAK VE DAHA ÇOK ÇALIŞMAKTAN GEÇTİĞİNİ DÜŞÜNÜYORUM. HAMASİ LAFLARLA GEÇİRİLECEK ZAMAN KALMAMIŞTIR.
NE YAZIK Kİ; CUMHURİYET DÜŞMANLARININ,CUMHURİYETE SAHİP ÇIKANLARDAN DAHA FAZLA (buna daha verimli de diyebilirsiniz)ÇALIŞTIKLARINA ŞAHİT OLUYORUZ.
UMARIM BİR GÜN (işbirlikçilerden kurtulduğunda) CUMHURİYETİMİZ ATATÜRK'ÜN ARZULADIĞI YERE GELECEKTİR.
SAYGILARIMLA.