Bugün, YAĞMUR var.
Bugün, YAĞMUR var. Hem de sağanak yağış...
Sel ikazı olduğunda doğal bir panik ile korku endişe kaplıyor içimizi...
Korunaklı bir çatı altında olma ayrıcalığına sahip olmak önemini kavramış olmak;
yağmurun serin damlalarıyla ıslananları düşününce içimize düşen hüzne engel olmuyor.
Oysa yağmur bereketiyle yağıyor.
Sevgi güzelikleriyle, damla damla etrafımızı sarıyor.
Havanın griliği, yağmurun serinliği, doğanın temizliği ile ruhumuzun sessizliği, yağmurun enerjisiyle büyüyor.
İçimizde büyüttüğümüz bu enerji bir uyuma hissi yaşatır nedense...
Yataktan çıkmadan yağmurun sesini dinlemek isteriz.
Pencereden saatlerce boşluğa bakarak kalabiliriz saatlerce...
Telaşla geçirdiğimiz günlere, heyecanla yaşadığımız saatlere, yetişmek için koşturduğumuz dakikalara inat...
Birden düşlere dalar, zamandan zaman çalarız.
Kendimize deniz kıyısında, güneş - deniz - tatlil modundaki huzur tablosunda bir yer buluruz.
Sıcak ana ocağına özlemle, soba başında kıvrılmış, masalsı çocukluk öykülerini dinlerken kestane yeriz.
Kaostan kaçıp, dağlarda gözyüzüyle toprağın birleştiği bulutların arasında nefes aldığımızı farkederiz.
Küçük bir mağara oyuğunda yakılan ateşin sıcaklığı ile ısınırken keyifle türküleri mırıldanıız.
Sevdiğimiz, arkadaşımız, dostumuz, aşkımız, dediğimiz CAN ile şömine başında otururuz.
Sevgiyle sohbetlenen kahveyi yudumlarken yağmurun sesini paylaşırız...
Birden düşlere dalar, zamandan zaman çalarız...
Bugün, YAĞMUR var...
Belki de, keşkelerle uğraşmadan yaşadığımız güzellikler için teşekkür zamanı...
Yaşadıklarımıza, yaşamak istediklerimize özlemle; yaşamımıza yön veren DÜŞLERİMİZE sarılırız.
Hayatımızda anlık "es" verdiğimiz zamanlarda yapmak istedikleirmize bakarız!
Yaptıklarımıza kızar, yapamadıklarımız için pişmanlık duyarız.
Ne öfke, ne de nefret; yapacak olduklarımıza engel olamaz.
İçimizde varettiğimiz fidanlarla büyümekte, yetişen güzelliklerle meyve vermekteyiz.
Paylaştıkça büyümeye inanıyorsak; ben olmaktan vazgeçme BİZ ile hareket etme zamanındayız.
Belki de, küçük bir hatırlatma zamanı YAĞMUR..
Belki de, hayallerimiz için hırsızlık zamanındayız..
Belki de, zamandan zaman çalma suçuna sahip çıkmalıyız.
Belki de, güzel bir hırsızlık zamanıdır YAĞMUR...
Bugün, YAĞMUR var...
D.A. 2010/Ekim
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.