- 717 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
kötüyüm ben-1
kötüyüm ben-1
Tüm iyiyim ben söylemlerine inat yalana yer yok artık kötüyüm ben, hemde çok kötü... Cinayetler işleniyor ben sokaklarda tek başıma yürürken tam arkamda hergün. Tek görgü tanığı benim tüm sorgularda, ben birşey görmedim yalanlarına inandıramıyorum kimseyi... gözlerim söylüyor tüm doğruları ağzımdan dökülen bütün yalanlara rağmen... ama tutanağa geçmiyor gözlerimden dökülen yaşlar, kuruyup gidiyorlar kağıtlar üstünden... salıveriyorlar sonra delil yetersizliğinden tüm deli(l)lerin ortasında ki yalnız sokaklara beni bir başıma gece yarısına beş kala... KORKUYORUM ! gözlerim sağım,solum,önüm,arkam sobe dercesine gözlüyor dört bir yanı. Acımasız infazları gerçekleştiren cellatları arıyorum tüm sokaklarda bulamıyorum... yorgun düşüyorum sonra yazdığım tüm senaryolarda... görüyorum bütün cinayetleri hepsinin fotoğrafını çekiyorum, tutanaklarını tutuyorum sonra kızıyorum kendime yakıyorum hepsini titriyorum soğuktan. Sen çıkıyorsun sokağın başında sonra, sana doğru koşuyorum koştukça uzaklaşıyorsun. Sana gelirken geçtiğim her köşe başında kan kokusu var siniyor iliklerime, kan yağıyor dört bi tarafta sırılsıklam oluyorum... her yerde cellatlar, her yerde cinayetler farkındayım bunun beni arıyorlar. Bulamadıkları her an için masum insanları öldürüyorlar, kaçıyorum nereye kadar? hep arkamdalar hep yalnızım sokaklarda gözlerine bakmaktan korkuyorum göz göze geldiğim an öldürecekler beni biliyorum... kırık camlardan kafes yapıp saklıyorum kendimi onlardan, sonra unutuyorum ca(n)mlarımın paramparça olduğunu... gördüğüm tüm cinayetler bitecek beni bulduklarında... biliyorum...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.