- 1745 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
GEL ŞAİR AMCA BİR ŞİİR YAZALIM ‘Kİ
GEL ŞAİR AMCA BİR ŞİİR YAZALIM ‘Kİ
Usul usul kalemi elime alıp ilham amcayı incitmeyelim ,ister ezberlediğim acılardan bahsedelim,ister iyileşmeyen yaralarımdan ,yada Leyla yı kıskandıracak dilere destan olacak büyük aşkımızla sevgiden ve sevgiliden ,büyük şiirle yazalım ,ulaşılmazı isteyelim hep,hep de ulaşamayalım sözcükleri n en güzelini kaldıralım dansa, gül tutan eller kadar nazik olalım,bir acemi kadar da heyecanlı istekli ve idealist ,ruhumuza işlemiş ne kadar değer varsa hepsini kağıda işleyelim,lale bahçeleri kadar renkli olsun mısralar,istersen maviyi seç ,istersen kırmızıyı sonuçtan ,hepsinin yeşil gövdesini topraktan kökleri olsun,birde ısıtsın içimizi ,biraz acıyla yakmasında güz güneşi gibi ılık olsun, köhne bir evin misafirleri gibi sabırla başlayalım şiire,hayaletler kadar inanılmaz ,fakat kefensiz şehitler kadar gerçek ve kahramanca olsun,şahinin gözüne nispet laflar edelim,dürtelim,itelim,destekleyelim,sadece gürültüsü olan boş laflar etmeyelim,geçtiği yerlere canlılık veren bol sulu nehirler gibi,ya kurak tarlalara su,ya ışıksız evlere nur ,ya da güzellik olup kalalım ,gurbette evladını bekleyen ananın hasretini yazalım ,becere bilecek miyiz ,şair ustam zor iş değil mi şiir yazmak sınırsızlıkla sınırlı ,şiir yazmak için çok acı çekmek lazım ,ruhumuzu çok acıyla beslememiz lazım değimli ne dersin …..ŞAİR AMCA YAZALIM MI ?
MEHMET ÇİFTLİKLİ
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.