- 700 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BEYiN´Mi? HIRS´MI?
Almanyanin göbeginde ya$ayan ASLAN, artik EKMEGi taaa varmi bilmem emme pankreasina indirdi.Almancada anlarmi bilinmez bu Aslan, milleti bayagi SIKINTIYA sokuyor.Yabanci olarakda i$ bulma imkaniniz biraz daha $ansa kaliyor.Bizim buralarda Türk insani kendi i$yerlerini kurmu$lar ve i$ veren olarak piyasaya hakim olmaya cali$iyorlar.Almanlar biraz KISKANSADA ginede yola devam diyoruz gurbetelinde.Ce$itli sahalarda cali$an insanimiz ,kendi emegiyle kendi ALINTERiYLE biryerlere gelmeye cali$iyorlar.Az yada cok gözetmeden, karinca katarinca idare ediyor vatanda$larimiz.
i$sizlik Almanyayida bayagi etkilemi$ durumda.Hergün yeni yerler aciliyor ve aylar sonra tekrar kapaniyor.Geliyor ve gidiyor birer birer acilan i$ yerleri.Care araniyor ama, i$ bulma kurumu 1€ i$ adi altinda politika güdüyor.insanlari bo$ birakmamak icin bu i$i icad ettiler.Saat ücretiniz 1€ oluyor.Tam acik olarak bilmiyorum.Allaha$ükür e$im hic i$siz kalmadi.Kendi i$yerini cali$dirdigi icin fazla dert olmadi.Bizimde ayri derdimiz var.Coluk cocuk büyümekde ve artik gelirimiz yetmemeye ba$liyor.i$cide cali$dirinca YANi SERMAYEYi kediye yüklüyoruz.
Son zamanlarda Türkler arasinda bir i$ kolu türedi.OTOBÜS SOFÖRLÜGÜ.ilkönce i$sizlik icin, i$bulma kurumuna ba$vurulacak.Ondan sonrada OTOBÜS ehliyeti kursuna yazilacaksiniz.Ehliyetin tutari 10.000€ üzerinde.Bir alternatif var,, oda i$sizlik ba$vurunuz varsa YA$ADINIZ.Bu meblayi i$bulma kurumu sizin adiniza ÖDÜYOR.Ehliyeti alincada hemen i$e ba$liyorsunuz.E$imde ba$vurdu ve ehliyeti aldi.Yakinda sürmeye ba$liyacak.Haaaaaaah i$de burda ba$liyor dananin kuyrugunun kopdugu an.Akil almaz bir durum ya$ayan e$imin bana anlattiklarina siginarak sizlere citlatacagim.Karar sizin bakalim SiZ NE DiYECEKSiNiZ BU i$E?????
E$im OTOBÜS ehliyeti almak icin kursa yazildiginda bir adamla tani$mi$.Adam 9 aydir kursa katiliyormu$ ve birtürlü alamiyormu$(ADAM KAMYON EHLiYETi yapiyor bu arada..dikkattt!!!!!).Adamda ne sorun varsa alamiyormu$, diyordu e$im.Birgün eve geldi ve hayretler icinde anlatmaya ba$ladi.Duyduklarima inanamadim.Böyle bir$ey nasil olabilirdi?Tamam,tamam SiZi FAZLA MERAKLANDIRMAYIMDA KONUYA GiREYiM BARi.
Adam 9 aydir kursa geliyor ve ehliyeti alamiyor, HADi BiLiN NEDENMi$??neden olacak HERiFiN OKUMA YAKMASI::PARDON OKUMA YAZMASI YOKMU$$$$$$!!!!!!?????..Bu nasil bir i$dirki okuma yazmasi olmayan adam ehliyet almaya giriyor.SIKI DURUNNNNN ADAM ALDI VALLAHADA BiLLAHADA:HAYRETTTTTTTTT!!!!::nasil? dediginizi duyar gibiyim.Adam sinavin oldugu gün 4-5 saat odaya kendini kitliyormu$ ve ezberliyormu$.Nasil i$dirki ,adam okumasi olmadan tam 70 soruyu ezberliyor..VALLA HELAL OLSUN DiYORUM KENDi ADIMA (ADAM ZANNIMCA 50 YA$LARINDA) ...burda cok ilginc bir durum var.Bu adam okumayi bilmiyor,ya yolda giderken kar$ida DiKKAT YOLDA YAG VAR KAYA BiLiRSiNiZ!!!!!! yazisi ciksaaaaaaa..aha ozaman ayvayi kocaniyla yedigi andir resmen.Okumayi bilmeyen adam uzun yollara nasil gidecek.Birde bir kamyon cocugu varmi$ bu adamcagizin.Allah yollarini acik etsin emme NEREYE KADAR:E$imle TARTI$MADAYIZ HALEN:::VEBAL!!!!! ya biz adamin okuma bilmedigini biliyoruz..emme devlet bilmiyor.Bu bir vebalmi oluyor anlam veremedim vallaha.Adam kaza yapsa kendi yada bir ba$kasini öldürse ALLAH KORUSUN..o zaman icimize pi$manlik hakim olacak kesin.Ama adamin durumuda eyi degil.Bu i$i yapmak zorunda..ALLAH KAYIRSIN ONU VEDE ÖNÜNE CIKAN HERKESi AMiiiiiiiNNNN..saygilar...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.