- 820 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
........ŞU AN
GÜNLERDEN SADECE BİR GÜN ....HEPSİ AYNI ASLINDA ...
ŞU AN KENDİMİ ÇOK AVARE HİSSEDİYORUM ..BANA BAHŞEDİLMİŞ OLAN ZAMANI NASIL GEÇİRECEĞİMİ BİLMİYORUM .. BAZEN İÇİNDE BULUNSUĞUM AN VE HERHANGİ Bİ ŞEYİ KAZANMAK İÇİN VERDİĞİM ÇABA BOŞUNAYMIŞ GİBİ GELİYOR ..HAKİKATEN BAZEN YORULDUĞUMU ÇOK YORULDUĞUMU DÜŞÜNÜYORUM ..HENÜZ YİRMİ YAŞINDAYIM ..VE NE İÇİN BU ŞEKİLDE DÜŞÜNDÜĞÜMÜ BEN DE BİLMİYORUM ..SADECE DEĞİŞTİĞİMİ FARK EDİYORUM ..ESKİ İLE YENİ ARASIN DAKİ FARKI KARA İLE NEHİR ARASINDAKİ FARK ANLATABİLİR DİYE DÜŞÜNÜYORUM ..
ŞU ANKİ HALİMDEN BAHSETMEK İSTİYORUM ...
İŞTEYİM ..VE CANIM ÇOK SIKKIN .. YANLIZIM ..HUZURSUZUM ..OYSAKİ BÖYLE OLACAĞINI HİÇ DÜŞÜNMEMİŞTİM ...İŞ İŞ BİTİNCE EV ..EV DE YAŞADIĞIM NE PEKİ ...ÇOK ANLIK DUYGULAR YAŞIYORUM ....YAŞADIKLARIMDAN KİMSENİN HABERİ YOK ..
KORKULARIM VAR ... GİTTİKÇE KORKAK OLMAYA BAŞLADIM ...GÜLÜMSEMEK İSTEDİĞİM ZAMAN İLLAKİ BİRİLERİ TARAFINDAN ÜZÜLÜYORUM ..YA DA BEN FARKINDA OLMADAN KENDİMİ ÜZÜYORUM ..
NEYSE YA SONUÇ OLARAK ÜZÜLÜYORUM ... SEVİNDİĞİM ZAMAN DA MUTLU OLDUĞUM ZAMAN DA ÇOCUK GİBİ MUTLU OLUYORUM .DENGEYİ İYİ KURMALIYIM ..HAYATIMI ÇOKLAR LA GEÇİRİYORUM ...HEP ÇOK SEVİYORUM .....VEYA ÇOK ÜZÜLÜYORUM ..VE YA ÇOK MUTLU OLUYORUM.....ÇOK AĞLIYORUM .....HEP ÇOK ÇOK ÇOKK ..
BU ÇOKLAR BENDEN ÇOK ŞEY GÖTÜRÜYOR YA :(:))
BEL Kİ BİRAZ AZ OLSA HER ŞEY BEN DE AZ ÜZÜLECEĞİM ...HEPSİ AZ OLSUN AMA SEVGİM ÇOK OLSUN ....İSTİYORUM ....BAZI İNSANLAR OLUMSUZ Bİ ŞEY SÖYLEDİĞİ ZAMAN AZ ÜZÜLEYİM İSTİYORUM ...BEL Kİ DE ŞU AN SAÇMALIYORUM BEL Kİ DE ÇOK SAÇMALIYORUM ...
AMA İNANIN Kİ BAZEN BENİM İÇİN MANTIKLI CÜMLELER KURMAK ... ..
NE BİLEYİM YA ...İÇİMDEN GELEN SESLERİ TARİF EDEREK ANLATMAK GERÇEKTEN ÇOK GÜÇ ..
ŞU AN İÇİMİN SÖYLEDİĞİ TEK ŞEY İSE KIRGIN , BURUK VE ÜZGÜN OLDUĞUM ...ACIYOR RESMEN İÇİM ..BUNUN TARİFİNİ HANGİ MANTIKLI CÜMLE YAPABİLİR Kİ .....
BENİM YAPTIĞIM ASLINDA İÇ SAVAŞ ...KENDİ KENDİMEYİM ÇÜN Kİ HERZAMAN ..
İNTERNETTEN DE Bİ ŞEY ANLAMIYORUM .. Bİ YERE KADAR İNSANI MUTLU EDİYOR ...BEN MESELA KARŞIM DA CANLI Bİ İNSAN BULSAM BEL Kİ DE HİÇ İHTİYAÇ DUYMAYACAĞIM ..İNANIN Kİ NE SEYRETTİĞİM FİLİMLER NE DE FARKLI ŞEYLER TAT VERMİYOR BANA ...Bİ KAÇ ARAŞTIRMA SİTESİ .....ONUN DIŞINDA Bİ ŞEY YOK GİBİ BENİM İÇİN ..
İŞTE BU YÜZDEN ÜZÜLÜYORUM ....KENDİME Bİ FAYDAM YOKMUŞ GİBİ GELİYOR ...TABİ Bİ KAÇ MANEVİ ANLAMDA FAYDALANDIĞIM SİTE DE VAR AMA ONLARA DA SİYASET KARIŞMIŞ ..NEREYE GİTSEM İNSANLAR VE FİKİRLERİ KULLANILIYOR ..
ÇOK KARMAŞIK DUYGULAR İÇERİSİNDEYİM ..
EVİM ..ANNEM BABAM KARDEŞİM VE SEVDİĞİM ....BUNLAR DA OLMASA İDİ NE YAPARDIM BİLMİYORUM ...
BİRAZ DA GEÇMİŞ YÜZÜNDEN ASLIN DA BÖYLEYİM ... NEYSE YA ...İÇİMDEN GELENLERİ YAZDIM GİTTİ ... ..
KENDİMİ İYİ HİSSETMİYORUM ...
AMA SEBEBİNİ BİLYOR GİBİYİM ...
YOK YA BİLMİYORMUŞUM ...
ASLINDA BİLİYORUM AMA SÖYLEYEMİYORUM ..
NE KÖTÜ YA :(:(:(
HEM CEVABINI BİLİYORUM HEM DE KENDİMDEN SAKLAMAYA ÇALIŞIYORUM :(:(:
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.