- 785 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BİR AVUÇ SU KADAR
1960 Adana doğumluyum , aslında Adana ‘nın sisli kasabası Kozan da doğmuşum . Dört yaşına kadar orda kalmışız . Dört kız , üç erkek çocuğun ikincisiyim babam yarıya tuttuğu bahçeleri işletirdi , bizde yardım ederdik . Sonra bakkal dükkanı açtı , ona da yardım eder bir yandan da okurduk . Lise mezunuyum . İki yıl bir fabrikada işçilik hayatım oldu . On dört yıl bir eczanede kasiyer olarak çalıştım .
On iki yaşından beri insanları doğal tepkileriyle ayrıntıları görmeye çalışarak inceledim ve sürekli yazdım . Bir gün çok kötü giyimli benzi solmuş bir insanı gösterdi tanıdığım yazdığımı bildiği için “ bak “dedi “ bu şair “ o şair beyefendinin adını hiç öğrenmedim fakat önce hayatımı garantiye alıp sonra yayınlatma kararımın doğru olduğuna inandım , emekliyim .
Elli yıllık yaşantımda öğrendiğim ve şaşırdığım insanın direnci oldu , onu da bir yazımda : “ Hiçbir hayal ürünü kanıksanmış gerçekten abartılı değildir . “ diye belirttim .
Şu anda sizin ilgilendiğiniz şeyin yaşam hikayemden çok yazdıklarım olduğunu sanıyorum . Kendim gibi yazıyorum , kendim gibi yaşıyorum , hiç evlenmedim , çok şey yaşamadım belki ama çok şey gördüm . Bu kitabım bir hayat hikayesi değildir belki yaşadığım bazı şeylerin yansımaları olabilir . Son olarak diyorum ki bu yazdıklarım bir kaynaktan içilen bir avuç su kadardır.
JALE KESKİNKILIÇ
İPİN UCU ADLI KİTABIMDAN TÜYAP STANDTIMIZ...A2.2.HOL.106.D.2.SALON 2 kasım saat 16 :00 da 29. İSTANBUL TÜYAP KİTAP FUARINDAYIM
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.