- 656 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
BASLIKSIZ............
BASLIKSIZ............
ya şimdi karalamalar burda başlamayacaktı ama olmadı nemi oldu . şöyle oldu:: geziniyorum profil profil . bakınıyorum bloglara filan . bazıları varki bomboş .. eh bişiler karalayası geliyor insanın .ee inceliyorsun karşında her profilin klasik yazısı "Benim hakkımda daha fazla şey" üstü boş altı boş ..bi doğruysa yaş belli . e dururmuyum.. bu sefer başladım profilin boşluğuna az yandan tebessüm ettirerek çatmaya..aslında talebim biraz kışkırtmak birazda gülümsetmek.. Benim hakkımda daha fazla şey e alternatif cevapları düşünüyorum. ve her boş profilde uzadıkça uzuyor bide. ya dedim en son kendi profiline yazdıklarını boşver.. eski yazını aşağıya salla olması gereken yere koy şu alternatif cevapları:: canı isteyen gerisini okur zaten..aynen ölede yaptım:: sanki fena olmadı..
Ben diye başlayan her cümle çok zordur aslında... Kendimin bile tam bilemediği bir "ben"i size ne kadar anlatabilirim ki...
Burada hayatımı anlatmayacağım. O değil size, bana bile lazım değil; çünkü geldi geçti... Ama sunu demeden edemeyeceğim alnını sahte bir tebessümle seccadeye koyan insanlardan
nefret ederim..
Kısa süreli bir dünyada misafir olduğunu bilen bir insan olarak yaşıyorum, herkes gibiyim yani sen gibi, sadece zihnimde hakim olamadığım bazı sesler var ve bazı da sözler var..
Bir dosttan tek bir gül ve güzel bir sözü ben onunlayken almayı, öldükten sonraki bir kamyon dolusu çiçeğe tercih eden birisiyim..
Uzun lafın kısası; biraz deli azdan çokta serseri...
offf yaaaa ... ne kadar cok bilmiş konuşup ne cok şey yazdım
bunu okuyanda beni essahtan cok bilmiş sanır...... heee ne diyodum şimdi bu profillere girip uzun uzun yazınca ne anlar bu insanlar hic bilmem ... benimde canım sıkıldı birazda ben sacmalayım dedim hepsi bu yani....
benim hakkımda kim ne merak eder yada niye merak etsin yani insanların baska işi gücümü yok...
ben kendimi 34 senedir hala tanıyamadımki şimdi ne anlatim kendi hakkımda.....genelde cevremdekiler biraz catlak oldumu söylerler... ama aslında alakası yok gayet akıllıyımdır... yani sonucta sarısın degilim dimi yani....
haaa bide su kendini anlatsana muhabbeti var bide hasta oluyorum anlatmakla ne anlayacaklarsa laf olsun torba dolsun işte... ağzı olan konusuyor muhabbeti...hic anlamam zaten su sanal alemle gercek alemin arasındaki farkı hala anlaya bilmiş değilim......
insan neyse odur bence ama yani bence sadece
genelde öyle olmuyor malesef..... okulda baska işte baska evde sokakta baska sanalda baska olmayı bir sekilde beceriyor bu insanlar..... takdir ediyorum ne zeka bu kadar farklı kişilikleri nasıl bünyeleride toplayıp akıllarında tuta biliyorlar hayret yani
ben bu gün bi yalan söylesem yarın kesin unuturum hahahahahahha.......... hayatta aklımda tutamam
hem enerjimi hiiiiic harcayamam böyle sacma sapan seylerle kendimi seviyorum beni sevmeyenlerde umrumda degil yaaniiii beni sevmeyen ölmesin sürünsün deeeeeeeerrrrrmişim........
YORUMLAR
TEBRİKLER.KENDİNİZİ OLDUĞU GİBİ İFADE ETMİŞSİNİZ.HERKES SİZİN GİBİ DAVRANAMAZ.SİZ,İÇİ BİR DIŞI BİR TANIMINA UYUYORSUNUZ.MEVLANANIN DEYİŞİ İLE:OLDUĞU GİBİ GÖRÜNEN,GÖRÜNDÜĞÜ GİBİ OLAN.
DÜRÜST,İÇİ BİR DIŞI BİR İNSAN BAŞ TACIMDIR.ÇÜNKÜ O KİŞİ SÖYLEYECEĞİNİ SÖYLER AMA ARKANIZDAN YALAN KONUŞMAZ.
BAŞ TACIM,ARAMIZA HOŞ GELDİN.
nilüfer kus
seni sevmeyen gelmeyen ölümle uğraşamaz ki zaten, gider intihar komadosu olup en yakın bolağacına atar kendini.
abesle iştigal gibi görünse de yalın ve gerçekti. sanırım yorumumun bu aşamasının bir kenarında kutlama mesajları vermem gerekecek ama hiç modumda değilim. kısadan geçeyim diyorum.
okunası ve samimiydi,
saygılar.