- 1012 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
SANA YAZMAK
Mavi ile Bayazın Duragında Asılmak SANA YAZMAK
Sana bu satırları neden yazıyıyorum bilmiyorum,okumayacagını bile bile ama; yazıyorum işte.Seni ne kadar çok özledim bir bilsen.Şimdi yanımda olsaydın da sımsıkı sarılsaydım sana,o beline kadar uzanan altın sarısı saçlarını okşayıp doya doya koklasaydım......Yanımda olsaydın da o ela gözlerinde kendimi kaybetseydim yine.....Aradan yılllar geçsede hiç unutmadım,unutamadım seni.Şu yüregimde sana duydugum sevgiyi yıllar bile eskitemedi,hala çok seviyorum seni inan.Ahhh okumayacagın bu satırları yazmak yerine,karşına geçip yüzüne haykırsaydım özlemlerimi keşke.Elimden bir türlü düşmeyen iki şey var, birisi çay bardagım, diğeri muhakkak bir gün ben bırakmasam dahi, onun beni bırakacağını bildiğim sigaram.İsterdim ki, birde sen olsaydın, birde ellerin, birde o ela gözlerin...
Ama yoksun işte,bende herzamanki gibi kagıt ve kaleme anlatıyorum sana olan sevgimi,sana olan özlemlerimi............
Ve........Unutmadım;unutmak istemedigimden olsa gerek,seni hala çok seviyorum Güldenim........
Bir birimizi ne kadarda çok severdik,gök yüzü zifiri karanlıkken bile mavi masmaviydi hayallerimiz.Dünya hep pembeydi birlikteyken ama; dünyanın pembe olmadıgını ögrettiler bize....
O mavi hayalerimizi,pembe düşlerimizi yıktılar ve acımadan ayırdılar bizi,sevgimizi hiçe sayarak....
Ayrılmamak için birlikte verdigimiz mücadeleye ragmen acımsızca ayırdılar bizi."zamanla unutursunuz,daha yaşınız genç" dediler ve ayırdılar..........
Hiç unutamıyorum o çaresizlikten "HOŞÇA KAL" deyişini,ellerimi bırakışını ve en önemlisi sicim gibi akan göz yaşlarını.Ahhhhhhhhhh Güldenim nasıl kıydılar o çıkarsız sevgimize,nasıl kıydılar bize.....
Hani zamanla unuturduk,hani gençlik hevesiydi bak neredeyse yaşlandım ama hala unutmadım,unutamadım seni ve sevgini....
Beni kıskanmalarını,ellerinin sıcaklıgını,o uzun altın sarısı saçlarını,baktıgımda kayboldugum o ela gözlerini kısaca seni unutmadım unutamadım..........
Şimdi kim bilir nerelerde kiminlesin,
Unttun mu?
Yoksa hatırlıyormusun?
Bilmiyorum...!
Bilemiyorum....!
Ama........!
Bildigim tek şey var;
O da seni unutmadıgım ve hala çok sevdigim.
BU YAZI BU SİTEDE OLAN GÜLO 387 YAZILDI
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.