- 539 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Huzûra Davet
Sabah ezanını dinliyorum.Allahüekber nidasıyla sayha sayha aleme yayılan havayı var gücümle içime çekiyorum. Huzûru hissediyorum ciğerlerimin el değmemiş her noktasında.İmkanı olsa da hep sinemde tutabilsem bu huzûru diyorum.
Eşhedü en lailahe illallah,eşhedü enne Muhammeden Rasûlullah çağrısıyla şerha şerha yarılıyor gökkubbe.Beni de şahidler listesine yaz Yârab.Şahidim ve şehadet ederim yok hiçbir ilah, yalnız ve yalnız Allah.Yine tüm zerrelerimle şahidim ki Muhammed[s.a.v]Rasulullah.
Meltemlerin eşliğinde geliyor mübarek ezan-ı Muhammedi.Tıkanmaya yüz tutmuş kulaklarımı açmaya çalışıyor hak ve hakikate.Namaz ve kurtuluş ard arda zikredilmiş.Haydin namaza,haydin felaha...Namazsız felah olur mu idrak edemiyorum.Beni ve tüm kardeşlerimi felahında buluştur Ya Rab diyorum.Felahınla yıka kalbimin katran karasını.Arındır masivadan, pirüpak eyle can ocağımı.
Namaz uykudan hayırlıdır nidası tıklatırken rüyaların kapısını`;amenna ve saddakna diye haykırmak istiyorum. Lakin uyuyanlar var biliyorum.Sultanımın kapısına nefsimle beraber onları da götürüyorum.Ya İlahi ezansız bırakma,Ya İlahi namazla dirilt ruhumu ve tüm kardeşlerimin ruhlarını.Tatmayanlara tattır bu doyumsuzluğu...Dağıt gafletle kolkola girmiş aymazlık uykusunu.
Allahüekber sadâları inletirken semayı;gökteki bir yıldız ışıl ışıl parlıyor.Bir ünsiyet peyda oluyor aramızda.Göz göze gelip bakışıyoruz sanki.Biliyorum ki yıldızında,benim de, alemin de mâliki Allah.
Ruhumu basamak basamak yükselten kutlu davetin son sözleri çınlatıyor yerleri ve gökleri.Bir zikir halkası oluşturmuş tüm mevcudat, vücudu varedenin karşısında.Sanki arzla sema cem etmiş, tek ağızdan haykırıyor:
En büyük Allah
En büyük Allah
Yok hiçbir ilah
Yok hiçbir ilah
Ancak ve ancak ALLAH.....
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.