BUGÜN
BUGÜN
Gözlerine mavi far sürdü sabah.Biraz umuda ihtiyacı vardı.gözündeki maviliğin yüreğine akmasını istiyordu.evden çıktı,mutluydu.Herkese günaydın dedinazik bir ses tonuyla ve en sevdiği şarkıyı mırıldandı dudakları.Bugün yani başlangıçlar yapmakiçin iyi bir gündü hem de haftanın ilk günü başlangıçlar için gayet güzel bir gündü.Bunu düşündü ve daha da gülümsedi küçük narin dudakları.Yaşanmış olan şeyler artık umrunda olmayacaktı bak dedi kendi kendine yaşanmış.bu kadar bait tekrar heceledi YA-ŞAN-MIŞ.yoluna devam etti.Başıboş gezen kedileri okşadı,kocaman bir nefes aldıve işte ben buyum dedi.
bütün duygularını evde bırakmıştı bugün.Evet ayrıca sadece hayatta sorunları olan o değildi ki ve bunu niye daha önce düşünemedi.Çok basit şeylere üzülüyordu .Sorununu tamamen çözmüştü işte.İçinden uçmak kaçmak geliyordu.Yol bitmişti artık.iş yerine geldi hala gözlerinin içi gülüyıordu.Beyaz önlüğünü giydi evet dedi öğrencilerime bugün de bir şeyler anlatmamnın zamanı geldi.Zil çaldı sınıfına gitti,bugün farklıydı çünkü .büyük bir şevkle derse başladı gülümsedi.Bir şiir okudu derse başlamadan ve devam etti işte bugün bu şiiri tahlil edeceğiz.Şiiri okuamaya başladı.Her bir sözcüğün içini yaaladığını fark etti.gözyaşları izinsizce gözlerini doldurdu ve sayfayı görmesini engelliyordu.Aldırmadı buna çünkü bugün farklı bir gün olacaktı.Alt tarafı şiirdi zaten topla kendini dedi gerçek değil ki dedi.Ta ki bir soru gelene kadar hiç siz de aşık oldunuz mu? İşte o an gözyaşları izinsizce aktı gitti bilinmeyen diyarlara.Boğazına bir şeyler düğümlendi ve hayır ben inanmam öyle şeylere dedi.Eve bıraktığını zannettiği bütün her şey şu an sırtına binmışti zil çaldi yavaşça sınıftan çıktı ve gözlerinden kocaman bir yıldız kayıp gitti ...Her şeyin başlangıcı olacak olan gün başlamadan bitmişti.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.