- 1003 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Allah C.C. için ne yapiyoruz ? ...
Her saniye her dakika yaşam defterimizin satırlarını habire dolduruyoruz
Süremiz aleyhimize çalışmakata ve her gün bir adım daha mezara doğru yaklaştığımızı BİLİYORMUYUZ ACABA?
Kimimiz hayat telaşasi içinde Dünyevî işlerle meşkul oluyoruz AHİRET İŞLERİ DE AKLIMIZA GELİYORMU ACABA?
Kimimiz geçim denen nafakamiz için her hangi bir işte çalişiyoruz ama AHİRET İÇİN DE ÇALIŞIYORMUYUZ ACABA?
Kimimiz Dünyada hayat sigortası için çalışıp önem veriyoruz ki hayatımız sigortalansın diye fakat AHİRET SİGORTASI İÇİN DE BİR ÇABAMIZ VARMI ACABA?
Kimimiz hayatımızı konfor, moda düşkünlüğüyle lüks bir hayat yaşantısıyla sürdürüyoruz. DÜNYA’DAN MADİ DURUMDA AHİRET’E SADECE KEFENDEN BAŞKA BİR SERVETİMİZ VARMI ACABA?
Kimimiz çeşitli hayaller peşinde koşuyoruz AHİRET’İ DE HİÇ HAYEL EDİYORMUYUZ ACABA?
Kimimiz dünyevî hayata dair evlilik hazırlıklari peşinde koşuşturuyoruz,Kimimiz anne baba oluyoruz, kimimiz babaanne dede oluyoruz, derken GENCECİK HAYATIMIZ YAŞLANIP GİDİYOR ve ÖLÜMÜ DE HİÇ DÜŞÜNÜYORMUYUZ ACABA?
Kimi zaman gülüyoruz, Kimi zaman ağlıyoruz, Kimi zaman seviyoruz, kimi zaman hayal kırıklığına uğruyoruz, kimi zaman mutlu oluyoruz kimi zaman öfkeleniyoruz, kimi zaman coşuyoruz, kimi zaman duraklanıyoruz, kimi zaman seviniyoruz,kimi zaman üzülüyoruz, kimi zaman fırtınalı enerjik dolu oluyoruz, kimi zaman da yoruluyoruz.
Böylece ömür tamamlanıyor ama Dünya işleri bitmiyor fakat ömür bitiyor.
Çünkü Dünyanın işleri bitmez ta ki Dünyanın işi bitinceye kadar (Kıyamete kadar)
Hal böyle iken kısa bir ömür hülyasında
Allah (C.C.) için ne Yapiyoruz ? ...
Yaptığımız günlük ibadetler, sevablar, hayır işleri, tefekkür, tevhid, merhamet, acıma duygusu, tebesüm, güzel sözler, felahin anahtari olan sabır, selamlaşmalar, düşkün ve yetim hakı gözetmeler, şehvet ve nevs-i terbiye, hak hukuk ve ifet, yardımlaşmalar için Allah’in (C.C) rızasını kazanabiliyormuyuz?
Ne mutlu kazananlara…
Bizleride Yüce Allah (C.C) nin rızasını kazanan ihlaslı hayırlı kullarından eylesin. Amin.
********************************************************************************************************************************
Ona “Allah’tan kork” denildiği zaman gururu onu daha da günaha sürükler. Artık böylesinin hakkından cehennem gelir. O ne kötü yataktır. (Bakara Suresi, 206)
Size yasaklanan büyük günahlardan kaçınırsanız, sizin kusurlarınızı örteriz ve sizi ’onurlu-üstün’ bir makama sokarız. (Nisa Suresi, 31)
Ateşin üstünde durdurulduklarında onları bir görsen; derler ki: "Keşke (dünyaya bir daha) geri çevrilseydik de Rabbimiz in ayetlerini yalanlamasaydık ve müminlerden olsaydık. "
(En am Suresi, 27)
*******************************************************************************************************************************