Dil ( e) Sende Aşk “Ben”de
hayrettin eniz taylan
Kalbim kalbine mühürlü.Ruhumun köyündesin.Muhtar ben, mühür bende. Bir ömür ikametgahını yenilemek üzre kaydın yapıldı sevdama.
-Saklı kentin kedisi olarak yokluğun içinde ateşin yediverenlerimi besliyor.
…:Yusufi bir gömlek giydim us sokaklarında. Bağrım açık, bahtım açık, sevgine şifreli gelişim açık.Açıklanmamış özlemlerin dilinde türkü olup çalındım renkli dünyana.
…:Senin sevginle hayatı buluyorum, hiç bulunmamış bir hiçliğin hoşluğunda kendimi boşluğuna bırakıyorum
- Bırak beni haykırayım ki yarın bırakmalarını yem yapmasın yapmacık yaşam.Bırak beni sen diyeyim, güzellerin kedisi aşk ciğerimi koklarken.
- …:Bırak ben diyeyim, neyin varsa beni çal da gideyim.
Yokluğunla biraz daha yok olduğun uzak kalışların kalıntıları arasında ahlarım yücelir. Rüzgarı estiren sessizlik, sensizlik girdabımı çözüyor. Gri hasretlerim mor kalakalışlarında renk oluyor.
…:Durgunum, yolunu şaşırmış Ferhat gibi kelebek vadisinde senli güllerin gölgesinde aşka dinleniyorum
- Kokun geliyor, ruhun sarıyor.
Sözler bakışlarındaki dokunuşların resmi olmuyor. Sen gibi bakmıyor başka bakışlar. Bir bakışınla hayata tutunduğumu unutma.
…:Bu yüzden kime baksam sen resmi çiziliyor gözbebeklerimden.Görmeler arasatında salına salına gelen peri sen olmalısın?
…:Cennet ile cehennem arasında nemli akışlar var. Nem ile gam yan yana …
Ateş ve …. Yan yana.
…:Bir avuntunun auralarında gönlümün gökkuşağına gök olan sensin. Hangi rengi seviyorum deseler tabiî ki mavi… Artık mavi renk olmaktan çıktı. Mavi aşk oldu…
…:Mavi denizlerini akıttı çöllerime. Mavi ,dağlarımı yıkattı ağlarımla ağladıklarım arasında.
…:Bir tesellinin telsim edilmemiş ruh sarmalıydım. Seni kendime taşıyor, seni kendime ekliyor teslim oluyordum aşkına.
…:Nispet kısmetinde kasrımın hasret tarihi açıklanıyor .Gel demenin demosunda deforme olmuş bir ses susuyor.
…: Sus ki telimden abalarımız çalınsın.
Sus ki su aksın hayallerimizin nadaslarına.
Sus ki sen büyüsün ömrümün merkezinde.
Sus ki nefessiz kalışımın nefsi oyunlarında oyunbozanların bazları uçmasın .
…:Garip bir halin vahasındayım. Senli filizlerin yeşilliğinde büyüyor karışık dünyam.Aşk ile gelecek arasında günlerim eriyor. Bir ömür yanımda olsan diyorum.
…:Yüreğimi eziyor uzak kalışın. Esrik bir ruhun yamacında ,yamacımda olmanı ölçüyor sevda halim.
İmkansızlığın ritmik dansında ayağıma basıyor çaresizlik. Biçare bir maşuk olarak kalıntıların arasındayım.
…:Yakıyor sözlerin, gözlerin, özlerin, seni özlediklerim. Külüme komşu olmuşsun.Yarin komşusuyuz. Komşu komşunun külüne muhtaçmış. Sen güzel komşum, külün nerde? Aşk kulun şimdi sensiz buzullarda özlem penguenlerini büyütüyor.
…:Yüreğim yüreğine şifreli. Deşifre olmuş bir yaranın faylarından, senli bir
Olival aşk toprağına ekildi gönlüm.Sen ile sana emanet aşk ve ömrüm.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.