Alo Orda Mısın (2)
“Ya Murat beni görünce beğenmezse” diye panik oldu. Offf aklı karma karışık olmuştu. Yüzündeki bütün makyaj da annesinin hışmına uğramıştı. Telaşla taksiye bindi. Sırtına taktığı okul çantasını telaşla açıp evden çıkarken aceleyle içine attığı pembe rujunu ve aynasını çıkararak rujunu sürdü.
Buluşacakları yere gelmişti arabadan indi ve telefonla Murat’ı arayıp kafenin önünde beklediğini söyledi. Murat ondan önce gelmiş kafede bekliyordu. Telefon onu da çok heyecanlandırmıştı. Apar topar sigarasını söndürdü merdivenlerden koşar adım inerek telefon yardımıyla Nazan’ı buldu.
Murat tam da düşündüğü gibi kendinden en az on yaş büyüktü. Uzun uzun bakıştılar konuşmadan. Sonra selamlaştılar ve birlikte kafeye gittiler. Birbirini yıllardır tanıyor gibiydiler. Konuşuyor kahkahalar atıyor şakalaşıyorlardı. İkisinin de keyfine diyecek yoktu. Ayrılık vakti geldiğinde hüzünlendiler ama yeniden görüşme fikri içlerine su serpti. Öpüşerek vedalaştılar.
Nazan hayatının aşkını bulmuştu. Korktuğu başına gelmedi. Murat ondan çok hoşlanmıştı. Bir sonraki buluşmayı iple çekmeye başladılar. Her buluşma aralarındaki aşkı biraz daha körüklüyordu. Artık buluşmadan sonraki ayrılıklar ikisine de acı vermeye başladı.
Buna bir çözüm bulmalıydılar. Akıllarına gelen tek çözüm evlilikti. Bu nasıl olabilirdi, Nazan daha liseyi bile bitirmemişti. Ailesi ne derdi, karşı çıkmazlar mıydı? Hem yaşı küçüktü hem de Murat’ın yaşı Nazan’dan çok büyüktü.
Bunları düşündükleri zaman umutsuzluğa kapıldılar. Nazan, “devreye annem girmezse bu iş hayatta olmaz” dedi. Önce annesini ikna etmeliydi, annesi de babasını.
Murat’ ın da aklına yatmıştı. Onun böyle bir sorunu yoktu. Okulunu bitirmiş kendi işini kurmuştu. Ailesi sık sık ona kız bakmaya gidiyordu. Murat hiç birini beğenmemişti bu güne kadar. Annesi babası yaşlı insanlardı, “torunumuzu ne zaman kucağımıza alacağız” diye sitem ediyorlardı.
Bu evlilik fikri ailenin çok hoşuna gidecekti.
YORUMLAR
Esma KAHRAMAN
attığı pembe rujunu ve aynasını çıkararak rujunu sürdü.= ...ATTIĞI PEMBE RUJUNU,AYNASINI ÇIKARARAK SÜRDÜ.
Murat ondan önce gelmiş kafede bekliyordu.=Murat,ondan önce gelmişti.
Bu bölüm çok kısa geçmişsin.En azından kafede oturduklarında hayaller aleminde bir birlerine aşk nağmeleri yapabilirlerdi.
Hemen evliliğe gitmen,yeni başlayan bir öyküye final vermen gibi olmuş bence..
Selam.
Esma KAHRAMAN
Esma KAHRAMAN
ben şimdi öyküden çok sizi merak ediyorum , ne kadar daha dayanabiliecek diye bu gerilime...hadi bakalım hayırlısı...
Esma KAHRAMAN
kova270167
Esma KAHRAMAN
Akıcı bir dil ve olağan günlük bir üslup kullanılmış olmasına rağmen acaba Murat ile Nazan ın aşkları nasıl gelişmelerle ilerleyecek demeden edemiyor insan.
Selamlar.
Esma KAHRAMAN
Murat’ ın da aklına yatmıştı. Onun böyle bir sorunu yoktu. Okulunu bitirmiş kendi işini kurmuştu. Ailesi sık sık ona kız bakmaya gidiyordu. Murat hiç birini beğenmemişti bu güne kadar. Annesi babası yaşlı insanlardı, “torunumuzu ne zaman kucağımıza alacağız” diye sitem ediyorlardı.
BEKLEYCEĞİZ BAKALIM
Güzeldi, kararli gözüküyorlar bakalim neler olacak.
Yüregine saglik
Sonsuz sevgimle
Esma KAHRAMAN
hicbitmez
illaki okurum yazdigini.Bazi kalemler bikilmadan okunur sende bunlardan birisin benim icin.