BEN BENDE YOK OLDUM ANLA BENİ YARABBİM...
İçimden neler geçiyor bir bilsen ,bilsen fırtınalar bile yoruldu derdimden. ah sevgilim ...
yıllarımı aldın, aylarca ardından ağladım ,balım sol yanımdan seni hiç ayırmadım...
Yağmur damlaları düştü gönlüme, binkez daha arttıı kederim .Ben senin her gidişinde öldüm .öldüm ama ;senden nefret edemedim .balım gidiyorum ,yokluğuna yazı yazıyorum ,bedenimi senden koparan zaman ruhumu esir edemeycek yokluğuna...
Aşık olduğum gözlerin şimdi nefretle bakıyor ,yakışmıyor balım ruhumdan ışığı aldın ve beni karanlıklarda bıraktın ben senin yokluğunda kayboldum ,hayatımın yanlışlarını snesizken yaptım ...
Severim sandım ya da sevdim ama hem aldandım hem aldattım affet beni balım ruhunu aldattım... kuru yaprağım ağacında az kaldı vaktim yok bir rüzgar daha esse öelceğim kurtar beni...çığlılarım boşlukta yankılanır balım senden uzakta hayat mı yaşanır .Konuşur gözlerim ,yüreğim sensiz susarmı sen benzsiz ne kadar öldün bilmem ama ben hergün topraktaydım .Yaşarken hergün binlerce kez öldüm seni çok bekledim balım çok bekledim ama gelmedin ,gelmedin balım boşlukta ordan oraya savruldum süpürdüler beni tozlu yollarda ellerini ver bu kez izin verme ,beni benle brakma belım...
Kalbim taş kesildi yokluğunda ben severken yalan söyledim, yalan söyledim balım ellerini ver ve beni sana çek yokluğundan kurtar aklımı kaçırmanın ramağındayım bazen tanımıyorum kendimi ben benden ecelim geliyor birgün severken ve kendimi sana anlatamadan dar ağacında bulurum.Duyduğunda toprağa karışmış olur bedenim r,uhumsa artık senden bile uzaklarda çok uzaklarda pişmanlığını izlemekle yorulur...
Şimdi hayatımdaki tüm karanlıklar göge etme bana yüreğim yeni yeni dinerken beni yeni acılarla boğma ırmağında ,zavallı yüreğim bu kez bir acıya daha dayanamaz. yoruldum ve ben bittim...Bugünlerde aklıma sahip değilim kurtar beni yarabbim ...