- 455 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
MUTLULUK ELDE Mİ?
MUTLULUK ELDE Mİ?
Evet mutluluk elimizdedir. Yaşam yolumuzda günlük yaşamın küçük anlarından bir ömrün uzun uzun dönemlerine kadar yaşam bir seçimdir. Seçim. Seçimin hemen yanıbaşında da kar ve zarar hesabı vardır. Kar ve zarar hesabının tam yanı başında da verdiğiniz kararın artı ve eksileri vardır. Yaşam koşumuzda her zaman eksilerin az olduğu kararları seçmek zorundayız. Eksilerin az olduğu demek artıların çok olduğu demektir. Artıların çokluğu demek mutluluğu yakalama onun keyfini, hazzını yaşamak demektir.
Biz yalnız yaşamıyoruz. Önce dünya insan topluluğu, ardından ülke ülke insan toplulukları ardından aileler ve en sonunda da birey. Dünya insanlık alemi yaşam yolu seçimini yapacak, ülkeler yaşam yolu seçimini yapacak aileler ve birey yaşam seçimini yapacak.
Yaşam seçiminde yüzde yüzlük mutluluk aramak beyhudedir. Artıların çok olduğu karar mutluluğun sınırlarına girer. Az mutlu olmak çok mutlu olmak yeter ki mutlu olunsun azı da iyidir.
Peki mutluluğun en temel unsuru nedir. En temel unsuru öncelikle insan hücresidir. hücreye saygıdır. Hücreyi sevmektir. Hücrenin yüceliğine inanmaktır. Yaşam kararlarında hücre baz alınmalıdır. Yaşam uygulamanızda hücre ömrü uzayacak mı kısalacak mı?
Yaşamın ince çizgilerinde hücreye zalimlik mi var yoksa hücreyi beslemek mi... Bu her şey de gözönünde bulundurulmalı. Dinlenmede, çalışmada, dinsel ibadette, konserde, toplu yaşam da...Hücre haz mı alacak yaşayacak mı,ömrü uzayacak mı yoksa hücre bir zalimlikle ömrü kısalacak azap mı çekecek. Sizin seçimiz?
Dostlarıma sevgilerle
Delta S X
21.10.2010
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.