- 541 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
devlet yıkmayı sevmek
Biz türkler tarih boyunca 16 tane devlet yıkmışız hiç sebeplerini aramamışız lafa gelince türklükten övünür olmuşuz ama iktidar kavgalarını hiç bırakmamışız bir devlet yıkmışız yenisini yapmışız 17sini yıkmaya uğraşıyoruz nasıl olsa 18 olur diyoruz.Artık GAZİ ATATÜRK ün kurduğu türkiye cumhuriyetinin son yıllarını yaşıyoruz yeni oluşacak veya kurulacak devletin adı ne olur ve kimin kurduğu ülke olur onuda bilmiyoruz bi demokratlıktır gidiyoruz herzaman olduğu gibi onun da ayarını tutturamıyoruz demokrasi adına türbana af diyoruz ama irandaki kadınların başlarını açmak için verdikleri mücadeleyi görmezden geliyoruz başörtülü kızlar diyoruz iran devletinin desteklediği aşırı dinci militanları görmezden geliyoruz demokrasi diyerek federatif devlet diyoruz ama yugoslavyada zamanında splitte saraybosnada belgradda serbestçe dolaşıp beraber çay içen insanların artık buaralara vizeyle gitmek zorunda kaldıklarını unutuyoruz türkiye bi mozaiktir diyoruz fetret devrindeki haritaya bakmıyoruz türkiye bölünmez diyoruz herzamanki yumurtayı bekliyoruz ulusalcıyız diyoruz geçmişte rusçu olduğumuzu unutuyoruz osmanlının yıkılışını hazmedemiyoruz ama yeni kurulanada sahip çıkmıyoruz özgürlükler diyoruz üst komşumuz sesi yüksek açınca şikayet ediyoruz ama ne yapalım biz buyuz bi devlet yıkar yenisini yaparız böyle yuvarlanır gideriz eldekinin kıymetini bilmeyiz can çıkar huy çıkmaz deriz.Yıkmaya uğraştığımız bu devletin ve ülkenin kıymetini bilmeli eldekiyle yetinmeliyiz oynanan oyunlara dikkat etmeliyiz kendimizi dev aynasında görüp şımarmamalıyız bilmeliyizki biz bazıları için bu topraklarda hala misafiriz.
YORUMLAR
Çok üyeye sahip olmasına karşın bu site birazcık az yorum almış sanki bu yazı ,oysa ki fatma gülün suçunu sorsaydınız burası üye kaynıyor olurdu. yani diyorum ki artık küreselleşmiş ve bireyselleşmiş bu alemde eski değerler adı üstünde ki değerini yititriyor, buna gözlerimizi açıp çok iyi bakmamız gerekiyor. Özgürlük Naraları atanlar artık özgürlük kelimesinden sıkılmış durumda çünkü özgürlüğü kendilerince yeteri kadar kullandılar ve miyadı dolmuş olmalı ki yeni arayışlarında sonuç getirmemesiyle iradeyi ve iktidarı reformculara bırakmak zorunda kaldılar. Gelenekçi olarak mı yaşamak istiyoruz yoksa tımar olmamışlar gibi her biri bir yana savrulmuş topluluklar şeklinde kim kucağına çekerse oraya mı gidecez... İnsanlar Tarihin başlangıcında bir araya nasıl geldi, neden geldi ve nasıl aile oldular ,neden büyük topluluklar oluşturup İmparatorluklar kurdular bunları ya iyi okumuyoruz yada okuduğumuzdan anladığımız kadarıyla yönetiliyoruz şu an... Bekle gör politikasına yıllarca kul köle edilmiş bu halk hala nasıl olupta kendisine koyun gözüyle sürü gözüyle bakan siyasetçilere rey verir anlayabilmiş değilim, Mazoşistlikte bir yere kadar. Tamam beklentilerimiz çok abartılı oldu bu zaman kadar çünkü hiç bir alt yapı oluşturmadan ,bedel ödememize rağmen kalkınma hazırlıkları yapılmadan yada yapılanlar da yarım bırakılarak bu halkla oynanmasına hepimiz göz yumduk bu sorumluluğu ne kadar çok kişi paylaşırsa ülke için kurtuluş umudu vardır...