Garip İlişkiler
Parmak ucumda bir büyüyüp bir küçülen noktalar. Noktalar ki bazı yeşil, bazı mor.
Pencemden bir kaç adım ötede aklını yitirmiş yüzsüz kediler.
Tam üç buçuk saattir durmaksızın miyavlıyorlar. Evet evet kesin çıldırmış olmalılar.
Belli ki bir dertleri var, var da ‘’gecenin hayrındansa sabahın şerri yeğdir”sözünü hiç mi duymadılar acaba diyesi geliyor insanın.
Kedi aklı işte!
Birazdan yağmur topuklarını hısla vuracak yere. Zincirini koparmış gibi esen rüzgarın kokusundan belli. Bir zamanlar sırf annem işe gitmesin diye isterdim bardaktan boşanırcasına yağmasını yağmurun.Çok zaman yağardı, yağardı ya annem yine de giderdi.Kaç yağmur tanesi göz yaşıma karışmıştır kimbilir uğurlamak için açtığımda pencereyi.
Onun içindir ki her yağmur yağdığında sıkı sıkı sarılırım kızıma……….
Offfffff Allah’ım bu sesler beni delirtecek . Yağmur duasınıda bilmiyorum ki.
Çil yavrusu gibi dağılışlarını izlesem şunların.
Hayır, hastası var, yaşlısı var,körpe çocuğu var, gidin kendinize kimsenin olmadığı ücra bir köşe bulun, orda halledin ne derdiniz varsa.
Şu gibi durumlarda nefret etmeme rağmen ‘neden silah kullanmayı öğrenmiyorum ki ‘ diyorum kendi kendime.Kedileri vurmak için değil tabi ama arkalarına bile bakmadan gitmelerini sağlardı herhalde.Valla bu saate bunun için mi meşgul ediyorsunuz bizi diyeceklerinden emin olmasam neredeyse polisi arayacağım.Ne zevkli olurdu sıcak çayımı yudumlarken kelepçelenip götürülüşlerini izlemek.Geri kalan davalarını nezarette çözerlerdi artık :)))))))
Çocukluğumdan beri severim beni ve etrafımdakileri gülümsetecek hayaller kurmayı.
Siyah karga her konduğunda bahçemizdeki armut ağacına Annem:
_Yine geldi uğursuz kesin bugün biri ölür derdi.
Kargalarla ölülerin arasında garip ilişkiler olduğunu düşünürdüm.
Kendi kendime tüm ölüler toplanıp şu kargalardan intikam alırken yanlarında olsam keşke derdim.
Kargaların mahkemeye çıkarıldığını idam edildiğini falan hayal ederdim.
Sanki tüm ölenlerin suçlusu onlarmış gibi.
Her istemediğimiz olaya birilerinin ya da birşeylerin sebep olduğunu düşünmek doğamızda mı var diye düşünmeden edemiyorum.
İlk yağmur damlası az önce dokundu cama. Hadi hayırlısı.
Bizim yüzsüzler anlamış olmalılar ki ses seda yok .
Yoksa anlaşmaya mı vardılar dersiniz.
Çayım daha fazla soğumadan içip, çılgın kediler yine birbirleriyle papaz olmadan ve parmak uçlarımdaki bu noktalar kırmızıya dönüşmeden uyusam iyi olur………
gri gölge 2010
YORUMLAR
Bravo dedim yani, biraz daha zorlasanız Spielberg'e rakip bir gizem bile yakalayabilirdiniz gibi geldi. :) Kimi klavye hatalarının dışında (bu hariç: "hayrından sa") sürükleyici bir çalışma olmuş. Hoştu çıkarımlarınız. Bence şahane öyküler yazıyorsunuzdur. Hatta masal kurgularınız bile vardır sizin. Biraz çılgın ama dinleyeni içine çekip inandıran masallar. Saygımla...
gri gölge
Vakit ayırdığınız için teşekkürler .
Saygılarımla.
Baştan sona kadar güzeldi anlatımınız. Hayallerinizi çok sevdim. Kargalarla ilgili olan.. Evet hep hatalar birşeylere fatura edilir. Fotoğraf nefisti. Sevgilerimle..
gri gölge
Çok teşekkürler sevgiyle.........