- 617 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
YERiM SENi BENNNNN
Biz ne kadar yemeyi vede yedirmeyi seven bir milletiz ya.Valla heryerde yeme cikiyor kar$imiza.Bir cocugu veya ba$ka bir$eyi severken bile yemeyi dü$ünüyoruz.Bir cocuk görsek hemen AY NE TATLISIN yerim seni ben.Birine seslenirken bile; $ekerim,tatlim,cigerim,kuzum v.s gibi kelimeler hangimiz kullanmiyoruz.?
Bagzende insan vücudunu yiyeceklere benzetiyoruz.Meyveler ba$ta geliyor tabi.Üzüm veya erik gözlüm,kiraz dudaklim,elma yanaklim, gibi.....diger organlarin derdide bir baska.Kulaklar nedense hep kepce,parmaklar kalem,saclar süpürge,ka$lar yay,bacaklar sütun,ayaklarda tapannnn,eller dirgen,boy hic ba$ olmaz oda selvi mübarek.Eminim bu yazdiklarima itirazi olan yoktur aranizda.Bu tür laflari daha cok bayanlar kullaniyor nedense.
Gelgelelim di$lere.Kazma gibi,gedik,it di$li,tav$an di$li,kumük di$li,inci di$li bakin bu güzel oldu.Vampir gibi v.s....
Sira boya geldiiii.Boy deyince selvi tabiiki,ama birde bacak kadar boyu var ,türlü türlü huyu var.Vücüdunun oturma uzuvlari yere yakin olanlar var ki mazalllah onlardan korkulur nedense, yere yakin oldugu icin heralde.Cüceleride unutmayalim onlarda ayri bir dert...Adamin biri güvertede gezinirken a$agi sarkan bir cocugu görmü$.Yanina gidip yakalayip azarlami$ vede gömlegini pantolonunun icine vermi$ ,bu aradada yüzünede hic bakmamis.Poposunada bir tane vurmu$; bir daha anneyin elini birakma denize dü$ersin demi$ veeeeeeeeee kafasini kaldirsaki, o cocuk sanipda azarladigi ki$i bir cüceymi$$$.Adam yerin dibine girmi$ ama ......
Saclar sirayi büyük bir zevkle alirrr.Salinir rüzgarda bir tül gibi.Saridir takintisi,ama kirmizi ,siyah ,kahverengi,beyaz, hatta pembe ve ye$ilide moda oldu artik.Sactirki ,o ipektir,kircendir,yoluktur,deli $ahindedir,sülündür hatta bazen firca olduguda söylenir.PIRASA saclarida unutmayalim ha.
Gözlerinde derdi ba$kadir.Ye$ildir yandirir,karadir aglatir,mavidir göklere daldirir,elalarda kandirir.Bagzen erik olurlar .Bagzende üzüm,kedileride unutmayalim.Kem gözlülere dikkat!!.$airlerin ilham kaynagidir;ye$il gözlere yandim,benim olacak sandim,meger ne vefasizmi$ yazik sana inandim di heralde.....
Dudaklarda kirazdir cogu zaman.Ama bagzende abartili,bir dudagi yerde bir dudagi gögde derlerya, i$te oo kesin ucubedir.Agzi var dili olmadigi söylenir ama ,firsatini bulunca bakin nasil bülbül olur öterrrrr. Herifler iyi bilir.Aslinda bunlarin cogu kadinlar icin söylenen sözlerdir.Bir erkek icin kiraz dudakli ve süpürge sacli,elma yanakli diyen birini daha duymadim duyan varmiii????? Ahmetin bacaklarida sütun gibi??Al yanakli memet???SIRMA sacli Ali?? ben duymadim $ahsen ya siz?
Yani neymi$; vucut deyip gecmeyin.Her bölümün ayri bir özelligi var herkes icin.Allah yemeden ve yedirmeden geri komasin.Azi karar cogu zarar!!!!!!
Agza bak agza sanki sayarlarin magza
Burna bak burna, cikmi$ dünya turuna (TÖVBE)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.