- 1252 Okunma
- 12 Yorum
- 0 Beğeni
ŞİZOFRENİM KAYBOLDU..!!
Şizofrenler her zaman ilgimi çekmiştir..!
Kim bilir hayatımızda kaç şizofrenle yaşıyoruz..?
Hiç şizofren biriyle tanışmadım...
Belkide bu şizofrendir denmediği için..Yani teşhis konulmadıysa..
Bazen yapmak isteyipte yapmaya cesaret edemediğimiz zamanlarda kendini şizofren
gibi gören oldumu..?
Yada bir şeye önce evet ama sonradan hayır bu asla olmaz diyenimiz.?
Bu kıyafet bana tam oldu rengide tam benim istediğim gibi her istediğimlede
uyumlu ..
Ama eve gelince hiç beğenmez ,rengi ne kadar iğrenç ben bunu nasıl aldım diye
hayıflandığınız oldumu..?
Bazen hayallerinizin çok ileri gittiğini düşünüp şöyle bir silkelenip "Bana ne
oluyor olmayacak hayaller niye kuruyorum bana ne faydası olacak" deyip ve buna rağmen "Aman boşver zaten hayal ,olsa ne olmasa ne .
Kendimi avutuyorum "demek le bizler ne kadar şizofreniz..
Acaba bir başkası bize zarar verirmi.?
Verirse yanımda küçükte olsa bir bıçak taşıyayım dediğiniz oldumu..?
Yada biber gazı bulunurmu çantanızda.?
Size çok dikkatli baktığını farkettiğiniz birinin gözlerine ne kadar bakabilirsiniz..?
Arkanızdan küfür etse geri dönmeyimi yoksa ,koşar adım kaçmayımı düşünürsünüz.?
Ya arkanızdan gelirse.!!
Ya sizi bir köşeye sıkıştırıp hiç beklemediğiniz bir anda elindeki kocaman ekmek
bıçağıyla boynunuzu kesse..
Orda kalsanız ve hiç sesiniz çıkmasa sadece fıkırdayarak akan kanın sesini
duyduğunuzda hissettiğiniz o müthiş duygu.
"Ben ölüyormuyum.Beni kimse görmüyormu.".?
Böyle can çekişirken.Karşınızdaki kişi elindeki kanlı bıçakla karşınıza geçmiş
sigarasını rahat bir biçimde yakmış sizin can verişinizi sinema salonunda film
izler gibi seyredip kılını kımıldatmassa..!!
Ve hatta bir süre daha bekleyip sizin kolay kolay ölmeyeceğinize kanaat getirip
elindeki bıçağı bir anda boğazınıza tekrar geçirip bir parçasını daha
kestiğindeki o dayanılmaz çığlığını kulaklarınıza yansıması acaba ne kadar
çıldırtır sizi.
Artık işi bitmiş değildir.Siz iyice bitap düşene kadar bekler...
Her sigara bitiminde neden hala ölmedi diye boğazınıza bir darbe daha geçirir...
Bundanda sonsuz zevk alır.Artık onun oyuncağısınızdır..
Belki sonra sizi kanlar içinde gözlerinizi ,fal taşı gibi açılmış haline bakıp
başlar ağlamaya..
Yaptığına pişman olur.Yaptığıda ondan pişman.
Yada bir proğram izlerken birinin öldürülüş hikayesini dinlediğinizde acaba onun yerine koyuyormusunuz kendinizi..
O an ne kadar acıyla kıvrandığını ve nefessiz kalışını yada akan kanın sıcaklığıyla etinizde oluşan soğukluğu..
Hayatımızdaki şizofrenler...
Eğrileri doğrularıyla...Bizim olan olmayan .Bizden ne ileri nede geri adımda olanlar!
Belkide şu an sizi gözetliyorlardır olamazmı..?
Korkutuğunuzu hissettiği anda arkadan sessizce yaklaşması insanın içini ürpertiyor değilmi..?
YORUMLAR
Ülviye Yaldızlıı
Ülviye Yaldızlıı
sana diyorum ki sultanım vaz geç beni bana anlamaktan vaz geç yaw :(
şizofren günler yaşıyorum sultanım ruhum can çekişiyor
küçük bir serçe gibi çırpınıyor umutlarım avuçlarımda
oyyy oyyy dua et emi:(
Ülviye Yaldızlıı
Şizofrenik biraz da paronayak hallerin olduğu ilgi çekici bir yazı. Bu arada geçenlerde şizofreniyle ilgili araştırma yaparken bu hastalığın dört çeşidini gördüm. Bu hastalığı hafif geçirenler aramızada yaşabiliyorlar, ağır geçirenlerse akıl hastanelerinde yaşabiliyorlar ancak.
Güzel yazınızdan dolayı tebrikler.
Ülviye Yaldızlıı
çok değişik duygularla anlatılmış bir yazı..ama benim tanıdığım bir sizofren daha farklı duygular yaşıyordu ve daima endişe korku , öldürülme paniği içindeydi sonunda intihar etti
Tanrı tüm sizofrenlere yardım etsin ve şifasını versin..
sevgilerimle..
Ülviye Yaldızlıı
İlginç bir yazıydı.
Sanki yaşanmış. sanki yaşanmakta.
Dehşet dedim bir ara.
Etkili anlatımdı kutlarım.
Ülviye Yaldızlıı
Selam ile.
Ülviye Yaldızlıı
Sanıyorum bir tür öfke patlaması. Kendimizle ilgili sorunlarımız olduğunda ve çözümsüz, çıkışsız kaldığımızda öfkeleniriz. Bu öfkeyi bir yere yönlendirmek isteriz. Seçenekler içinde kendimiz hiçbir zaman yer almaz. Genellikle yakın çevremizi devreye sokarız. Öfke ile birlikte suçlama gelir. Herşeyi, herkesi suçlarız. İyi değilizdir ve kimse bunun farkında değildir. Farkında olmadıkları gibi üstümüze üstümüze geliyorlardır. Sürekli korunma pozisyonuna geçeriz. Daha fazla incinmemek için kendimizi korumaya alırız, herkesden. Çünkü, o sıralar herkes suçludur, bizim gözümüzde.
Yalancı şizofreni halleri demek daha doğru bence. Selam ve saygıyla.
Ülviye Yaldızlıı
Ülviye Yaldızlıı
Bir zamanlar olmuştum.Çok fena bir şey.Düşmanıma bile Allah göstermesin!
Güzel bir paylaşım.
Tebrikler..
Ülviye Yaldızlıı
Yaşadığım için şunu söyleyebilirim;benim iddiama göre her insanın bir şiir yanı olduğu gibi, her insanda zaman zaamn bu şizofrenlikte olsa başka sınır ihlallerinde buluna bilir. Ruhumuz dalgalarndığında nereye uzanacağını sonuçta yine sınırlar tayin eder...Yani kıyılar...Şunu biliyorum; insan ölüm korkusunu bile her halükarda yenebilecek güçte. Bu anlamda sonsuz cesur ve sonsuz korkak insan yoktur. Ölüm bir adım ötede de olsa ruh ve vücut kimyamız onu anında normalleştirebiliyor. Yoksa hepimiz biranda çıldırırız..Yahut kazan gibi patlarız...
Kutladım efendim.Selam,saygı...