- 861 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
sevmekti tek muradım
sevgili bu sitemlerim sanadır,
kırılgan umutlarla nefes almak nasıl bir yaşamaktır sana anlatıyoyrum ama biliyorum ki her şey gibi bun mektubumunda bir anlamı yok gözünde ama olsun ben hep böyle öksüz mektuplar yazarım , olur ya bir gün pişman olursan sana benden hatıra olurlar, belki okurken anlarsın aşk nedir? anlarsın vefa nedir? anlarsın yaşarken ölmek nedir?....
sevgili aşktan yan olmadı bir şansım. seni seviyorum demekti aşk, çünkü seni seviyorum derken yüreğim terkı ederdi bu bendeki beni bütün varlıgımla seni seviyorum demekti aşk.
ve seni seviyorum olmayan sevgili seni seviyorum sen olmasanda ben seni sevmeyi seviyorum. biliyor musun svegili senden ayrı kalmak ölmkele eşdeğerdi.
birgün gelecek sen başka elerde ben başka elerde olacagım ama ben seni sevmekten vazgeçmeyecegim çünklü elimde değil seni bırakmak ,elimde dğil seni unutmak,
sensiz geçen her günüm yeni bir acı yeni bir yıkım.
bu günlerde türevi olmayan sabahlar yaşarım.
ömrüm geçiyor ve elerimden bir şey gelmiyor, seni unutmaya çalışıyorum ama unutmaya başladıgım anda aklımda sendenbaşka bir şey olmadıgı gerçeğiyle karşılaşıyorum. gecelerim birer kabus gibi. ah bu sabahın ipini biran önce çekebilesem de kurtulsam bu gecelerden kurtulsam.
sevgilim seni sevmekti tek muradım ama anladım seni sevmek mutluluk değil seni sevmekı her gün yeniden kara toprağa yürümek seni sevmek her yeni açan umudu baltalamak seni sevmek kendine düşman olmak...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.