Kalbim_Desin Gerisi Boş-2
hayrettin taylan
Sana yakılıyorum kaknus gibi.Küllerimden sana doğmanın İsa öncesi var.Ben Meryem’in yar kardeşiyim.Yokluğunda nun masallar anlatıldı. Hun yaralar okundu ömrümde.Hiçbir şey bu yanışa set olamıyor.Çünkü sen her zerremde zer oldun. Her yönümde senli rüzgarlar eser.
Ne yana essen anlatılmaz heveslerim künyesi kafiyelenir şiirsiz sensiz kalışlara.
-Ulaşılma miminde mumyalanan yüzünün fotojenik jenliğinde mer olan ruhumun örtük yanları yamalanır.
-Sol yolunda yörüngeni koyan karıncalarım , tutku erzağı biriktiriyor.
Yüreksizliğimin sapaklarında, kavuşma kavşağının mavi ışıkları yanar. Benden sana geçiş için koyulmuş .
Benden uzak kalışların tozu kapsar ,kapsam alanı dışında görüşemediğimiz her anı.
Bağrımda çakılından, çalısından derlenmiş öylesi gidişlerin sureti okunur . Oysa sana ulaşmak için iç içe geçmiş içimin özünde ütülenir ruhum. Beni sarar sensizlik. Beni bulur ben.Gayrı kendisizliğimin yeni adresi sensin.
Sana budanıyor sevda dalım. Yemyeşil bir ağacın aşk çiçeği gibi açılacak tutuluşumuz.
İçinde her duygunun yaşadığı iç dünyanda içim sana meyilendi.
-Var olmak ile var oluşunun mistik köprüsünde taşıyor beni sana anlatılmaz ;ancak yaşanır duygular.
-Kuşatmış olduğun bu yüreğin senfonisinde şefsiz bir orkestranın sen sesisiyim.Sislerinle hislerin arasında aklanmamış akil duruşların olsa da senli akışların asi nehriyim.
-Asilliğim, asiliğim bu yüzden. Fırat’ın zelalinde yıkanmış bir aşk ermişiyim.İstanbul Boğaz’ının kirli suları sevi damarımı kirletse de özümden temizlenmiş bir ruh sarmalım olduğundan paklarım sana saklıdır bilesin.
-Senin kuşatmana karşı kuşatılmış arzuların demir perdesini açıyorum.
“Kal_emin ol ..”Beni yıkamaz başka güzel.Sen açtın benden bir yara.Sen açtın bende bir çare.
Teslimiyetin tesbihinde çekilir ahım. Say ki hiç benim olmayacaksın.
Say ki bu bir akıştı,sen şairinin ilham perisi olarak kaldın. Kazanan yalnız edebiyat.
Sana yazıyorum ; çünkü yüzünün defterinde aşkın mürekkebi var. Gülüşünün gülünde sevginin yaprakları kızarır. Çünkü senin adın benim adımın yanında yeni soyadı eklemek için ömrün imzasında çimiyor.
-Sesine yüklediğim harflerin en sonunda demet demet huzur geliyor. Bu alfabenin yeni harfi sensin. Değişmek lazım , gelişmek lazım aşkın son gecelerinde.
-Paylaşacak çok şeyimiz kendi payında.Sen payda , ben pay , elde kalır ilk geceler.Yıldızlar seni saklar o demlerden,ay beyazlarını kapatır hep özlenen günlere. Yarınların habercisi,yarinin sinerjisi olur, beni süzer ruhuna.Tam sevdiğimizin tanlarında çiçeğin açılır.Ten ile tün arasında dünler susar,anlar dilden dile seni okur.
- Aşk senden de önde. Aşk benden de öte. Sen meğer yeni ötenin ötelenen kavminin fecrisin.
- Işıklarını say benimde.Yakarışlarını soy seherimde.Ben bülbülüm, beni tanır güllerin, ellerin, sellerin, dillerin.
Beklentisizlik neyini çalıyor, seni beklemenin inleyişinde Şems’in ağlıyor. Mistik bir havanın dümeninde abalarım fora. Delirmiş dalgaların algısı beni sarıyor .Sensizlik denizi çoşuyor.Seni yıkıyor benden yıkıyor Kızıldeniz.Musa’nın asası yaram saplanıyor. Yüreğimdeki güzellerin yılanları bir bir ölüyor.
• Bu kıssanın kısaltılmış özlemlerinde vuslatın dağı delinir. Dağları delip kulağına küpe yapan son aşk delisiyim.
Benim sevgim böyle yar dağlarını delip , yar çöllerini deniz yapıp mavi gözlerine aksesuar yapıyorum.
-Seninle yaşamak şöleninde şevke geliyor güzelliklere.Sen dans ediyorsun huzurumun gölgesinde.Salına salına susamış yalnızlığımı ıslatıyorsun bulutsuzluk özleminde. Sen yağmur bulutlarının can kardeşi oluyorsun ki senli kırk ikindi yağmurları yağıyor. Bir yan da sen,bir yanda güneşli yağmur ….
Gel de sevme…
Böylesine anlatılmaz ıslanmışlıklarda uslanıyorum.Senden başka hiçbir damlada ıslamaya and içiyorum.
- Seninle kabuk değiştiren güzelliklerin güzellik arenasındayım.
- Elimde sen, dilimde sen, suskunluğumda sen, hevesimde sen, anlatılmazlarımda sen, imkansızlıklarımda sen. Sen ile sen arasında sen…
-
Sana akıyorum, aşka kendi bendini açıyor. Benim gib berrak pınarların karışıyor. Hiç denenmiş, hiç yaşanmamış , ilk kez bizim yaşayacağımız bir aşkın sularında sana yıkanıyor ömrüm.Benim olmasan da aşk, ben, özlem, kavuşmalarım kirli değil…Seninle temizlendi bir kere. Sana akıyorum, sana dair her damlada sürükleniyor geleceğim. Bekle beni su ile aşk arasında maviler seni bana sunarken.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.